משפט

חברת החשמל מתריעה: ניסיונות להונאת הלקוחות נמשכים

בחברת החשמל מתקבלות התראות על הודעות הנשלחות ללקוחות במסרונים (סמס) הקוראות ללקוחות החברה לשלם את חשבונות
מערכת ice | 
חברת החשמל (צילום shutterstock, freepik)
בחברת החשמל מתקבלות התראות בשעות האחרונות על הודעות הנשלחות ללקוחות במסרונים (סמס) הקוראות ללקוחות החברה לשלם את חשבונות החשמל בשעות הקרובות כדי להימנע מהגבלה בחשמל.
 
זו אינה הפעם הראשונה שמתקבלות הודעות המנסות להונות את הלקוח. כבר יותר משנתיים מתקבלות בחברת החשמל התראות מלקוחות המדווחים על נסיונות הונאה באמצעות הדואר האלקטרוני, במסרונים ולאחרונה אף דווחו נסיונות עקיצה לתשלום במזומן בשיחת טלפון.
חברת החשמל שבה ומזכירה כי הן הודעות טקסט והן הודעות דואר אלקטרוני מטעם חברת החשמל מכילות את מספר החוזה של הלקוח, והקישור העדכני היחיד הוא האתר הרשמי של חברת החשמל.
כמו כן, החברה לא מבקשת מלקוחותיה לאשר פרטי חשבון או לחילופין יוזמת בקשה לקבלת פרטי כרטיס אשראי. בקשות המכילות בקשה לקבלת פרטי כרטיס אשראי אינן הודעות מטעם חברת החשמל.
אין להתייחס או להשיב לפנייה ובמקרים בהם עולה חשש, החברה מבקשת ליצור קשר עם מוקד השירות 103 במטרה לוודא את אמיתות הפנייה. חברת החשמל דיווחה על נסיון ההונאה לכל הגורמים הרלוונטיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה