משפט

בתו של ראש העיר נעצרה בחשד שביצעה עבירות מין בקטין

מורה צעירה מאולקהומה נעצרה ביום חמישי בחשד שביצעה עבירות מין בתלמיד בן 15. המורה היא בתו של ראש העיר המקומי ורעייתו של מפקד המשטרה
מערכת ice | 
מעצר (צילום shutterstock)
בתו של ראש עירייה באחת הערים באוקלהומה ואשתו של מפקד המשטרה המקומית נעצרה ביום חמישי בחשד שביצעה עבירות מין בתלמיד בן 15 שפגשה בעת שהייתה מורה מחליפה בבית ספר בו הוא לומד.
אמה הנקוק (26) מואשמת בכך שהחלה מערכת יחסים אינטימית עם התלמיד באוקטובר האחרון, לאחר ששלחה לתלמיד הודעת טקסט וביקשה ממנו עותק למטלה כלשהי שקיבל בכיתה. מספר שבועות לאחר מכן התלמיד שלח למורה תמונה ללא חולצה בסנאפצ'אט. בתגובה רשמה: "אנחנו שולחים תמונות עירום אחד לשנייה עכשיו? אתה מנסה לגרום לי לאבד את העבודה שלי"?.
למרות זאת, השניים החלו לשלוח אחד לשנייה תמונות מיניות בעירום ולפי הערכות אפילו נפגשו פעמיים כדי לקיים יחסי מין. כמו כן, נטען שהתלמיד הגיע מספר פעמים לכיתה בה לימדה הנקוק בבית הספר, ושם הם התנשקו והנקוק אף נגעה באיבריו האינטמים. הקשר דווח להנהלת בית הספר ולאחר מכן גם למשטרה. לא ידוע מי גילה על האירועים ודיווח עליהם.
כאמור, הנקוק היא בתו של ראש העיר המקומי ואשתו של מפקד המשטרה. בהתאם לכך התיק מטופל על ידי שלוחת FBI המקומית. בעת זו היא שוחררה בערבות של 50 אלף דולר. אביה ובעלה מסרבים עד כה לשוחח עם התקשורת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה