משפט

דקר את בן זוגה של אמו 4 פעמים – כי ביקש להנמיך מוזיקה

ויכוח על עוצמת המוזיקה בבית הוביל לתקיפה אלימה שכללה 4 דקירות סכין של האב על ידי בנו החורג. על הנאשם נגזרו שנתיים מאסר: "רק בנס לא נגרם נזק בלתי הפיך לקורבן"
מערכת ice | 
סכין (צילום unsplash)
שנתיים מאסר נגזרו על צעיר שדקר ארבע פעמים את אביו החורג (בן זוגה של אמו), על רקע ויכוח על עוצמת המוזיקה בבית.
האירוע החמור התרחש לפני כשנה, עת שב בן הזוג לביתו שם הוא מתגורר עם האישה ובנה הצעיר. לפי כתב האישום, האב זעם על כך שבנו מאזין למוזיקה בקולי קולות וביקש ממנו להנמיך. על רקע זה התגלע עימות בין השניים, במהלכו נטל הבן סכין מהמגירה במטבח והחל לדקור את אביו החורג.

הנדקר פונה לבית החולים עם פציעות בבטנו ובמותנו וכמעט איבד את חייו. לאחר טיפול שיקומי איבד תחושה בירך ימין ונזקק לפיזיותרפיה.
השופטת חנה מרים לומפ הרשיעה את הנאשם בעבירה של חבלה חמורה בנסיבות מחמירות וגזרה עליו 24 חודשי מאסר בפועל. בפסק הדין ציינה השופטת כי הוויכוח התפרץ באופן ספונטני ולא קדם לו תכנון מוקדם, והאשימה את הדוקר באירוע. השופטת ציינה גם כי נגרם נזק פוטנציאלי ממעשיו של הנאשם, שכן אך בנס לא הסתיים האירוע בנזק בלתי הפיך לקורבן.
"האלימות המתפשטת חושפת את החברה במערומיה מדי יום ביומו", אמרה השופטת, "האלימות אינה מפלה בין עיר לכפר, בין צפון לדרום, ובין זקן לצעיר. בצוק העתים אין מנוס מלנהוג במידת החומרה היתרה, יותר משהעבריינים צריכים לכך - הציבור צריך לכך. אחת המטרות המרכזיות של הענישה הפלילית היא כאמור הרתעת עבריינים בכוח, למען יראו וייראו. תופעה זו של סכינאות יש להדביר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה