משפט

רמי לוי וישראייר מספקים שירות חדש: זה מה שחויבו לעשות

לטובת סילוק תביעה ייצוגית נגדה, הוחלט בסופו של דבר בהסכמת שני הצדדים כי ישראייר תתקן את תקנון החברה ותוסיף לו תקנון הנוגע להליך הרישום המוקדם ועלויות נדרשות
מערכת Ice |  1
רמי לוי (צילום shutterstock, יחצ, פלאש 90/ משה שי)
רמי לוי נושם לרווחה? בית המשפט השלום בתל אביב אישר לאחרונה את בקשת ההסתלקות בהסכמה מהליך הכרה בתביעה ייצוגית שהוגשה כנגד חברת ישראייר, חברת התעופה השייכת לאיש העסקים, בטענה כי היא כופה על לקוחותיה לבצע צ'קאין מוקדם לטיסה רק באמצעות שירותי האונליין שלה ולשלם בעבור בחירת מושב במטוס.
חברת התעופה טענה כי היא זכאית לחייב בעבור הזמנת מושב ייעודי ומי שאינו מעוניין בהזמנת המושב מראש יכול לבצע את הליך הצ'קאין בשדה התעופה, ללא עלות כולל הכרטוס.לאחר הגישור, הוחלט בסופו של דבר בהסכמת שני הצדדים כי ישראייר תתקן את תקנון החברה ותוסיף לו תקנון הנוגע להליך הרישום המוקדם ועלויות נדרשות.

על פי הפרסום ביום יום: "ביהמ"ש מצא כי התביעה היתה מוצדקת והביאה לשינוי כך שישראייר עומדת כעת בדרישות החוק ולפיכך, פסק דמי הסתלקות ושכ"ט לעורכי הדין המייצגים. "מאחר ובסופו של יום כתוצאה מהגשת בקשת האישור, המשיבה תיקנה הפגמים שנפלו אצלה, בכך שהעלתה לאתר שלה במרשתת תקנון ייעודי הנוגע להליך הרישום המוקדם, הרי שעולה שלמבקשים עמדה עילת תביעה טובה".
על כן, פסק השופט עדי הדר, גמול בסך 1,250 שקל לכל אחד מהתובעים וכן שכר טרחה בסך 10,000 שקל לעורכי הדין המייצגים בתיק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הפרחים9 דירה3
    אלבירה 02/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלום שמי אלה מאשדוד מי יכול לתרום אוכל חם לשבת
    סגור