משפט

תובעת את בית הספר של ילדיה כי גילו שיש לה דף OnlyFans

אם לשניים מפלורידה תובעת את בית הספר של ילדיה לאחר שתמונות מהאונליפאנס שלה הופצו אנונימית והביאו לכך שההורים האחרים אסרו עליה לקחת חלק בפעילות התנדבותית בבית הספר
מערכת ice | 
פורנו (צילום unsplash)
אם לשני ילדים מפלורידה תובעת את בית הספר של ילדיה במחוז אורנג' לאחר שארגון ההורים אסר עליה להמשיך להתנדב בבית הספר. הסיבה לאיסור לכאורה זו העובדה שהאם, ויקטוריה "סנוקס" טריס, מנהלת עמוד אונליפאנס חושפני.
לטענת האם, תמונות חושפניות שלה מעמוד האונליפאנס שהיא מנהלת הופצו במייל להורים ובשנת 2021 נאסר עליה להשתתף בפרויקט התנדבותי במסגרת הבית ספרית. מצד ההורים נטען שמה שהיא עושה חוקי, אך בהתאם למשטרת הערכים שקמה בבית הספר לא ניתן לאפשר לה לקחת חלק בפעילות.
עורכי הדין מטעמה של טריס מסרו שהיא לא היחידה באזור שפועלת במסגרת זו ולכן זה לא סביר לאסור ממנה לעסוק בפעילות בבית הספר של ילדיה. יתרה מכך, לטענת האם היא תמיד הגיעה לפעילויות לבושה בהתאם. כעת היא מצליחה לנהל פעילות התנדבותיות רק מרחוק בזום ולא באופן פרונטלי. כמו כן, נטען על ידי עורכי הדין שעל פי חוק הדבר היחיד שיכול לאסור את האם מפעילות פרונטלית זה רקע פלילי - מה שאין לה.
לדבריה היא מגישה תביעה גם למען ההורים האחרים שאולי סובלים מדעות קדומות זהות. עורכי הדין דרשו בכתב התביעה פיצויים בסך מיליון דולר, אך אחר כך הם הסבירו שיתנו לחבר המושבעים לקבוע את סכום הפיצויים שלדעתם מגיעים לאם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה