משפט

חיים אתגר באזהרה חמורה: זה עוקץ כרטיסי האשראי החדש

המגיש מזהיר: "יש עקיצה חדשה, מטורפת, הונאת כרטיסי אשראי: מקבלים הודעה כזו מבהילה שאומרים לכם 'בואנה, יש איזה פעולה חשודה בכרטיס האשראי שלכם ושולח את זה לכאורה, זה נשלח לכאורה, מחברה כרטיס האשראי שלכם. ואז אתם עונים, מתחילים בשיחה, אם יש טלפון או וואטסאפ ומוצאים את עצמכם נותנים פרטים"
מערכת ice |  4
חיים אתגר (צילום פייסבוק/ המתחזים)
תחת הכותרת: "זהירות: הונאת אשראי מטורפת בבלאק פריידי ובסייבר מאנדי שנופלים בה לא מעט אנשים", מגיש יצאת צדיק וחשיפה בקשת 12 חיים אתגר, הציג לעוקבים שלו באינסגטרם את העוקץ שעלול לסכן אותם מאוד ואפילו לא היו מודעים לו.
אתגר הסביר: "בלאק פריידיי, סייבר מאנדיי, איך שתקראו לזה, תאריכים ומועדים שמביאים עקיצות מטורפות. כבר דיברנו בטיקטוק הקודם או בריל הקודם אם אתם באמת באינסטגרם על העקיצה שמגיעה בתוך הודעה שמחכה לכם חבילה, אז תתעדכנו זה גם חשוב לעכשיו".

מתוך האינסטגרם של חיים אתגר
עוד הסביר: "אבל יש עקיצה חדשה, מטורפת, הונאת כרטיסי אשראי: מקבלים הודעה כזו מבהילה שאומרים לכם 'בואנה, יש איזה פעולה חשודה בכרטיס האשראי שלכם ושולח את זה לכאורה, זה נשלח לכאורה, מחברה כרטיס האשראי שלכם. ואז אתם עונים, מתחילים בשיחה, אם יש טלפון או וואטסאפ ומוצאים את עצמכם נותנים פרטים".

לסיום הסביר: "אז אם קיבלתם הודעה כזו שימו לב טוב: מה שעושים, זה מוציאים את הטלפון של מחלקת הביטחון של חברת האשראי שלכם, לא הטלפון שרשום כאן, לא הטלפון שרשום כאן, מתקשרים אליהם ובודקים איתם טוב טוב, האם קרה משהו? האם יש חשד? אם קרה משהו תטפלו מולם מול הטלפון שהוצאתם של חברת האשראי שהוצאתם בגוגל, שוב אני חוזר ואומר, הטלפון הזה הוא עוקץ".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא צריך להתקשר לאף אחד
    דני 11/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם יש משהו חשוד בכרטיס האשראי, הם כבר יתקשרו אליכם ולא יבקשו שום פרט מזהה לגבי הכרטיס עצמו, אלא רק יסבירו את החשד.
    סגור
  • 2.
    הונאות
    נתן צדוק 11/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם בפיגור עם הכתבה ,הרמאים כבר הבינו שכול אלה שקנו עלולים לשלם מכס או דמי משלוח אז הם מתחזים לדואר ישראל ומבקשים סכום קטן של שקלים בודדים שיש לשלם בכרטיס אשראי ולשלוח -עכשיו כול פרטי הכרטיס אצלם
    סגור
  • הונאת כ"א
    Hezy 11/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אני קיבלתי הודעה על מספר חבילה בחיוב כ. אשראי סכום סמלי. לא התייחסתי, זאת הונאה להוצאת מספר כ.אשראי, נא לשים לב!
    סגור
  • 1.
    יש לכם כתבה בלי המילים מטורף, דרמטי, ענק???? (ל"ת)
    עמי 11/2022/28
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור