טלוויזיה

חיים אתגר נתפס על חם? זו הטענה של הנוכל

העונה התשיעית של יצאת צדיק תגיע הערב לסיומה, ובפרק הסוגר תיחשף שיחת עימות בין אתגר לנוכל שכבר נלכד בעבר בתוכנית, וזו הטענה שלו כלפי העיתונאי
מערכת ice |  2
חיים אתגר (צילום ויקיפדיה/ זוהר שטרית)
חיים אתגר יגיש הערב את הפרק האחרון לעונת "יצאת צדיק" שמשודרת בימים אלה, כאשר במהלך צילומי הפרק התמודד אתגר מול נוכל שכבר תיעד בעבר, אלא שהפעם הוא הגיע למצלמה עם טענות נוקבות כלפי אתגר והתוכנית.
במהלך העונה חשף אתגר מספר בעלי מקצוע שנמצאו בלתי אמינים במקרה הטוב או שעקצו את לקוחותיהם במקרה הרע. כעת לקראת הפרק האחרון מתפרסם הפרומו לשיחה המפתיעה שתפסה את אתגר עם נוכל שלכד ולא בפעם הראשונה.
בהצצה נראה אתגר כשאותו נוכל עומד מולו ובין השניים מתפתח עימות חסר תקדים עם אחד מהנוכלים שנתפסו בתוכנית. הנוכל מטיל ספק במערכת התוכנית וטוען כי מערכת התוכנית פועלת בכדי להפיל אותו.
אתגר נראה בקטע שהוא מוכיח לנוכל את מהימנות התוכנית ואומר לו, " בסוף יש מצלמה, המלצמה פועלת. בוא תראה תגיד לי אם אתה מרגיש שפועל פה משהו לא נכון".
הנוכל בתגובה דוחה את טענתו של אתגר ואומר, "גם במצלמה, אנחנו נשב מול המלצמה, אבל גם פעם שעברה עשיתם תרגיל מאוד מלוכלך. הראיתםך דברים, חתכתם. ובעקבות זה אנשים אומרים הוא היה ביצאת צדיק הוא לא בסדר למה כי אתם מראים לאנשים דברים אחרים ולא את האמת".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תלוי במקרה
    אדיר ישראל 11/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אי אפשר תמיד לדעת מה היה שם
    סגור
  • 1.
    מאמין לחיים אתגר ולא לבעל מקצוע נוכל (ל"ת)
    דני 11/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור