משפט

משטרת ישראל החרימה רכב מקורבו של דומרני

שמעון איפרגן חושף באתר מאקו את תופעת הרכבים הממוגנים בהם מצטיידים העבריינים בחודשים האחרונים מחשש לחיסול. מיגון הרכבים מפני ירי עולה להם כמה מאות אלפי שקלים
מערכת ice | 
הרכב שהוחרם (צילום משטרת ישראל)
בחודשים האחרונים, ובטח לאחר חיסולו של העבריין בני שלמה, עבריינים בכירים חוששים מהאפשרות שינסו לחסל אותם ולכן עושים הכול כדי להגן על עצמם. בין אם מדובר על רישות בתיהם במצלמות אבטחה, לא יוצאים מהבית בלי מאבטחים ובדיקת הרכב לפני הנסיעה, גם הרכבים זוכים לטיפול מיוחד. מיגון הרכבים בעלויות שיכולות להגיע למאות אלפי שקלים והכל כדי להפוך את הרכב לבלתי פגיע.
בימים האחרונים שוטרי תחנת משטרת כפר סבא החרימו את רכבו של שלומי בסה, 41, עבריין תושב הוד השרון המקורב לראש ארגון הפשע שלום דומרני. בסה, ביחד עם נהגו, התבקשו לעצור בשולי הכביש את רכב הסקודה היוקרתי של בסה. כחלק ממבצע יזום לאכיפת חוקי התנועה, בוחני התנועה שבדקו את הרכב וגילו שהוא ממוגן ירי בדפנות הדלתות. אמצעים מיוחדים נוספים הותקנו בעלות של עשרות אלפי שקלים והרכב הורד מהכביש ונלקח לבדיקה בתחנת המשטרה.

יש לציין כי מדובר על תופעה רווחת אצל לא מעט עבריינים וזאת למרות שמדובר בפעולה אשר הינה בניגוד לחוק. משטרת ישראל כבר הצליחה לשים את ידה על עשרות כלי רכב יוקרתיים ממוגני ירי, החרימה אותם והורידה אותם מהכביש.
בסה נמצא חזק על הכוונה של שוטרי ימ"ר מרכז, ומוקדם יותר השנה רשויות האכיפה פשטו על עסקיו שבאזור השרון, החרימו כלי רכב בשווי של 2.5 מיליון שקל ונבדקו חשדות לביצוע עבירות מס. בהמשך הוא גם נעצר בחשד לעבירות כלכליות ולסחיטה באיומים, אך כעבור כמה ימים שוחרר ממעצרו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה