תקשורת ומדיה

פרטים חדשים חיסול בני שלמה: קיבלו מידע מבפנים

המשטרה ממשיכה לחקור מי הזמין את החיסול נגד ראש ארגון הפשע. מהחקירה עולה כי שלמה היה אמור לפגוש עבריין מוכר במקום שביטל רגע לפני שחוליית החיסול הגיעה

מערכת ice | 
ניסיון חיסול (צילום pixabay)
חוקרי המשטרה במשטרת מרחב לכיש חוקרים את הסיבה שבני שלמה הגיע מלכתחילה לתחנת הדלק באזור, ואת מי הוא היה אמור לפגוש שם.
החוקרים מעריכים שמתכנני החיסול ערכו לראש ארגון הפשיעה "כיפה אדומה" (מארב בשפת עולם התחתון), והם קיבלו מודיעין על הגעתו שעה לפני רגע החיסול. חוקרי המשטרה ערכו בדיקה במכשיר הסלולרי של שלמה ושל המאבטח שלו שנפצע באורח קשה בעקבות האירוע, בניסיון להשיג עוד פרטים על החשודים ברצח וכן, מי הזמין ומימין אותו.
על פי מידע שהגיע למאקו, שלמה קבע להיפגש בתחנת הדלק עם עבריין ממשפחת ג'רושי, ושם היה צריך לסגור איתו עסקה בנוגע לשיתוף פעולה בתחום הימורי הכדורגל והספורט באינטרנט. ככל הנראה שיום למחרת הוא היה אמור לטוס לספרד ולפגוש את שותפו אייל נגר, שטס כמה ימים לפני האירוע.

על פי ממצאי החקירה, לאחר ששלמה הגיע לתחנת הדלק, העבריין שאיתו היה אמור להיפגש ביטל ברגע האחרון, וכאשר שלמה עמד לעזוב את המקום, חוליית החיסול הגיעה במכונית מאזדה לבן, וירו בשלמה ובמאבטח שלו כתשעה כדורים ועזבו את המקום.
"שלמה לא היה מגיע סתם לתחנת דלק ומחכה. זו הייתה פגישה חשובה מאוד עבורו. עסקה של מיליוני שקלים", הסביר עבריין שהיה מעורב בפרטים. "מישהו הדליף את פרטי הפגישה ועשו לו כיפה אדומה".
חוקרי המשטרה מתכוונים לבצע מעצרים נוספים בימים הקרובים של מעורבים בארגון הפגישה של שלמה. בידי החוקרים רשימה של חשודים. ההערכה היא שכמה מהם נמלטו מהארץ לפני החיסול וזמן קצר לאחריו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה