משפט

האשם בהיעלמות ילדה בת 12 - מועמד למושל המדינה

אחרי כמעט 40 שנה משפחתה של ג'ונל מת'יוס בת ה-12 קיבלו סגירת מעגל. סטיבן פאנקי בן ה-71, אשר היה מועמד פעמיים למשרת מושל מדינת איידהו, הורשע בהיעלמותה ורציחתה
מערכת ice | 
הרוצח והילדה (צילום רשתות חברתיות)
סיפור היעלמותה של ג'ונל מת'יוס בת ה-12 בדצמבר 1984 הסעיר את ארה"ב, אפילו נשיא ארה"ב, רונלד רייגן הזכיר אותה בעת נאומו מספר חודשים לאחר מכן. כמעט 40 שנה לאחר מכן משפחתה יכולה לנשום לרווחה לאחר שנמצא והורשע האשם בהיעלמותה ורציחתה של הילדה, סטיבן פאנקי בן ה-71.
מת'יוס נראתה לאחרונה כשיצאה ממופע חג המולד של הכנסייה שלה בעיר גרילי, קולורדו. על פי החשד, היא נחטפה בזמן שעשתה את דרכה הביתה. רק בשנת 2019 שרידי גופתה התגלו באתר קדיחות נפט. סיבה מותה על פי מומחים לרפואה משפטית הייתה ירייה בראשה.

במהלך החקירה, פאנקי התערב מספר פעמים במהלך חקירת המשטרה וטען שיש לו מידע פנימי על הפרשה. הוא לא ידע כי התערבותו תוביל בסופו של דבר להרשעתו. גרושתו של פאנקי, אנג'לה היקס, טענה שמאז שהפרשה התפוצצה הוא החל להביע התעניינות בפרשה וזאת שלפני כן לא עשה כל שימוש בטלוויזיה, רדיו והעיתונות וזאת מפאת אדיקותו בנצרות.
"אני אדם נוצר וישר", כך אמר פאנקי שאף התמודד בשתי מערכות בחירות לתפקיד מושל מדינת איידהו מטעם מפלגת החוקה האמריקאית. פאנקי נידון למאסר עולם ורק בתום תקופה של 20 שנה יורשה להגיש בקשה לוועדת השחרורים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה