משפט

היעלמות במנו ספנות: הייטקיסט ישראלי עלה לשיט - ונעלם

אוריאל נופך בן 33, הייטקיסט מכפר סבא, יצא לשיט תענוגות בספינת נופש של חברת "מנו ספנות" ומאז נעלמו עקבותיו. המשטרה חוקרת: "מאחר ואין גופה, התיק מבחינת משטרת ישראל פתוח"
מערכת ice |  2
מנו ספנות (צילום יח"צ)
אוריאל נופך בן 33, הייטקיסט מכפר סבא, יצא ב-15 במאי השנה לשיט תענוגות בספינת נופש של חברת "מנו ספנות". השיט יצא מחיפה וכלל חמישה ימים של טיול ללימסול שבקפריסין ולרודוס ומאז נעלמו עקבותיו. כך פרסם היום (שלישי) שמעון איפרגן באתר 'מאקו'.
מחקירתה של המשטרה עולה כי נופך עלה לספינה ביום ראשון בצהריים, כאשר ביום רביעי עגנה הספינה בלימסול, וכשכל הנוסעים ירדו לטייל בעיר הקפריסאית, הוא לא ירד עמם. נופך נשאר בחדרו ומאותו הזמן לאיש אין מושג מה בדיוק קרה לו. בשעות הערב הבינו בספינה שהוא אינו נמצא. ביום חמישי, כשהספינה עגנה בחזרה בנמל חיפה, התקבל דיווח למשטרה על נוסע שנעדר.

חוקרי משטרת כפר סבא שפתחו בחקירת הפרשה הגיעו לערוך חיפושים בספינה באמצעות כלבים מיוחדים המתמחים באיתור אנשים נעדרים אבל אלה לא מצאו דבר. החוקרים נכנסו לתאו של נופך וראו שהוא מסודר להפליא. הטלפון הסלולרי שלו, התיק וכל חפציו נותרו בחדר. החוקרים בשלב זה שללו חשד לשוד או רצח או למעשה פלילי כלשהו. 
משטרת ישראל פרסמה שלשום הודעה נוספת על היעדרותו של נופך בבקשה להעביר כל פרט של מידע אודותיו שיכול לסייע למציאתו. "מאחר ואין גופה, התיק מבחינת משטרת ישראל פתוח", הסביר קצין משטרה. בני המשפחה מקווים שנוסעים שהיו על הספינה וכן מצלמות האבטחה יסייעו להם לקבל מידע מה עלה בגורלו.
 
ממנו ספנות נמסר בתגובה: "הנושא נמצא תחת חקירת משטרה, ולכן החברה מנועה מלהגיב. נציג החברה עומד בקשר ישיר ורצוף עם המשטרה ועם המשפחה ואנו עושים כמיטב יכולתנו לסייע ככל הנדרש. יודגש כי האנייה עומדת בכל דרישות הבטיחות המחמירות (בארץ ובינ"ל), ופועלת תחת כל האישורים והרישיונות הנדרשים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא יתכן שבמנו ספנות יש שייט תענוגות. שום דבר שם לא מענג (ל"ת)
    מיקי 07/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    כתבה שקרית של איפרגן השקרן
    בן משפחה 07/2022/05
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מצלמות האבטחה פעלו ואף תיעדו את אוריאל בכמה מקומות. הסיפון לא מכוסה במצלמות אלא רק בחלקו. ביקשנו מאתר מאקו להוריד את הכתבה שפוגעת ברגשותינו אך הם סירבו. ידע הציבור וייזהר.
    סגור