משפט

כתבת חדשות 12 סיבכה את המקעקע? התפתחויות דרמטיות בחקירה

בעקבות התחקיר שפורסם על המקעקע ברק פרץ שחשוד בהטרדה מינית ואונס,  לכאורה, של צעירות שהגיעו להתקעקע אצלו בסטודיו, נערכו היום במשטרה ארבעה עימותים ראשונים עם ארבע מתלוננות שהגישו נגד פרץ תלונה
מערכת ice | 
מיכל פעילן (צילום אייל בן יעיש, חברת החדשות)
על פי פרסום ראשון הערב (שלישי) ב"המהדורה המרכזית" של חדשות 12, נרשמו התפתחויות דרמטיות בעקבות תחקיר חדשות 12 על המקעקע והחשדות להטרדה מינית ואונס של צעירות לכאורה.
כתבת הרווחה של חדשות 12, מיכל פעילן, דיווחה כי בעקבות התחקיר שפורסם על המקעקע ברק פרץ שחשוד בהטרדה מינית ואונס,  לכאורה, של צעירות שהגיעו להתקעקע אצלו בסטודיו, נערכו היום במשטרה ארבעה עימותים ראשונים עם ארבע מתלוננות שהגישו נגד פרץ תלונה. עד כה הוגשו במשטרה 5 תלונות כנגדו- אחת מהן גם על מעשה סדום בקטינה. 

במסגרת התחקיר ששודר ב"המהדורה המרכזית" הבאנו את סיפורן של 7 צעירות שטוענות כי נפלו קורבן לדפוס פעולה זהה מצידו של פרץ,  שהציע להן קעקוע בחינם או התעניין בקעקוע שרצו, הוביל אותן לדירתו ואז פגע בהן מינית.
בעקבות התחקיר הגיעו לידי מערכת חדשות 12 ואל מרכז הסיוע לנפגעות בתל אביב יותר מ-10 נשים נוספות - כלומר קרוב ל-20 צעירות בסך הכל עד כה - שטוענות שנפגעו מינית על ידי פרץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה