ויראלי

הצלם חצה את הגבול עם כוכבי האח הגדול ואיים: "אני אגמור אתכם"

צלם הפפראצי לא התיייאש ונכנס עם כוכבי האח הגדול, גל גברעם ותום חיימוב לתוך מסעדה, ונהדף החוצה על ידי האבטחה במה שהיה נראה כתקרית אלימה שנגמרה כאשר הצלם איים על מאבטחי המסעדה: "אני ארסס אתכם בגז פלפל"
מערכת ice | 
גל גברעם (צילום אינסטגרם)
יוצאי האח הגדול התארחו אתמול בערב (ראשון) במסעדת "הפופה" של אורן אסידו שהיה איתם בעונה האחרונה של תוכנית הריאליטי של רשת 13 "האח הגדול" יחד עם יהודה יצחקוב והזוכה של העונה זהבה בן.
במקום התקיימה מסיבה סגורה של האח הגדול VIP 2020. אירוע שגרתי שהיה צריך לכלול בתוכו רגש, צחוקים, חיבוקים ונשיקות אך מנגד יוצאי האח הגדול זכו לראות תקרית לא נעימה במיוחד.
כוכבי הריאליטי הגיעו למסעדת השף, כל אחד בזמנו ובתורו אבל אור הזרקורים חיכה לזוג המלכותי, גל גברעם ותום חיימוב. כזכור השניים הכירו במהלך תקופת שהייתם בבית: רבים ניבאו לה להגיע לשלב יותר רחוב בעונה אך גל הייתה המודחת התשיעית ויצאה מנווה אילן לאחר עשרה שבועות בלבד, מנגד מי שזכה לאהדה גדולה הוא תום שהגיע עד למקום השלישי.
מי שעוד חיכו לשניים הם צלמי הפפארצי שרצו לצלם פריים אחד מרגש. "נא להתנהג בהתאם"? – תחליטו בעצמם: תום וגל הגיעו לכניסת המסעדה, נעמדו מול הצלמים ואחרי כמה פלאשים רצו להיכנס פנימה לחגיגות. אחד הצלמים משך את החבל טיפה יותר מדי וניסה להיכנס איתם ביחד למסעדה.
בסרטון שפורסם בוואלה סלבס נראה חיימוב כשהוא מנסה למנוע את הבלאגן ולהרגיע את הרוחות "לא לא הוא בסדר-הוא בסדר", בזמן שאחרים שעמדו בפתח המסעדה התלוננו וצעקו לצלם "אתה לא יכול לעצור אותם מלהיכנס ואתה גם צריך לצאת החוצה". מספר אנשים שעמדו בחוץ פנו בדרישה למאבטחים "זה הזמן שלכם לעבוד ולהוציא אותו החוצה".
המחזה הלא נעים נמשך דקות ספורות עד שהצלם הוצא משטח המסעדה ובתגובה פנה לאבטחה: "תנו לי לצאת! אני ארסס אתכם בגז פלפל - אני אגמור אתכם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה