טלוויזיה

מגישת חדשות 12 חושפת: "מפחיד אותי להכשל"

מיכל פעילן שזכתה לראיין את משה גפני בוועידת המשפיעים של קשת 12, טענה: "אני חוששת כי אני לא דפנה ליאל או עמית סגל. כתבים פוליטיים חריפים, בקיאים, עם הבנה וידע משוגעים, אני כתבת רווחה"
מערכת ice |  1
מיכל פעילן (צילום אייל בן יעיש, חברת החדשות)
חוויה גדולה הגיעה לפתחה של מיכל פעילן, כתבת חדשות 12, שזכתה לראיין את חבר הכנסת משה גפני במסגרת ועידת המשפיעים של הערוץ.  ״תראייני את משה גפני, אחד על אחד״, אמר לי יניב הלפגוט העורך שלי ואחראי התוכן של ועידת המשפיעים.….. שתקתי", שיתפה בפוסט שסיכם את האירוע.
״וואו איזו תשובה נלהבת״ הוא צחק", היא כתבה. "האמת, אמרתי לו, זה מפגש מרתק. יש לי מיליון שאלות אליו וגפני הוא פוליטקיאי ממולח וחד שעקבתי אחריו מקרוב בועידת הכספים. ״פגז סגרנו״. מה שלא אמרתי שם בעשר שניות השתיקה זה שאני חוששת. אני חוששת כי אני לא דפנה ליאל או עמית סגל. כתבים פוליטיים חריפים, בקיאים, עם הבנה וידע משוגעים, אני כתבת רווחה שיודעת לדקלם את הנתונים על קצבאות הזקנה או לשלוף מיליון שאלות מהשרוול על התוכנית הלאומית למיגור האלימות כלפי נשים".
 
עןד המשיכה: "מכירים את זה שאומרים שגבר שמזמינים אותו לפאנל לדבר או להרצות גם אם זה נושא שהוא לא בקיא בו הוא יגיד כן, ואישה אם זה לא נושא שהיא שולטת בו במאת האחוזים היא תסרב. אז אני כזאת, אישה ״קלאסית״…יומיים שקראתי וצפיתי בעשרות ראיונות וכתבות עם גפני. שוחחתי עם קולגות ופוליטיקאים, ועופר חדד אחד שתמיד יודע לייעץ לי, ועשיתי כל מה שיכולתי כדי לא ״ליפול״ בפרט אחד שלא אדע להתייחס אליו בשיחה".
פעילן הסבירה: "בשיחה עם עופר אמרתי לו- הכי מעניין אותי לשאול את גפני למה אין לו נשים במפלגה שלו, זה מעניין אותי יותר ממה יעשה אם לא יהיו לביבי 61 מנדטים. ״אז תשאלי״ הוא אמר לי. ״זה בדיוק מה שהופך את המפגש שלכם לכל כך מעניין! כתבת רווחה פמיניסטית, תל אביבית חילונית, אל מול יו״ר יהדות התורה שמפלגתו מתנגדת ללימודי ליבה, הפלות או גיוס נשים לצבא״. ״בסוף״, הוא אמר לי, ״זה בדיוק החיים שלנו כאן, לנסות לייצר את השיח הזה בין שני הצדדים״.

לסיום כתבה: "וכך עשיתי, פתחתי את השיחה עם גפני בשאלה על מקומה של האישה, אח״כ ניסיתי להבין אם הם באמת מכוונים אותנו למדינת הלכה? וכמובן שהיו לי גם שאלות על אם יסכים לשבת עם גנץ ומה הוא חושב על בן גביר (שלא יגידו שלא נגעתי בנושאים החשובים). 12 דקות עברו בצ׳יק, לא הספקתי לשאול חצי ממה שרציתי, וכמובן הדר מוכתר שפרצה לבמה ועזרה לגפני להתחמק מתשובות על מעמד האישה, אבל הפכה את הריאיון שלנו להכי מדובר אתמול אז בסדר, סלחתי. בסוף היום עוד הנחתי פאנל למשפחות לילדים עם אוטיזם, שם עשיתי את ההנחייה בעיניים עצומות. חזרתי הביתה והייתי גאה בעצמי (טוב נו גם בגלל ירדנה ארזי אבל לא רק ). מפחיד אותי להיכשל, או לא להיות הכי טובה במה שאני עושה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מגישת חדשות - פוחדת להיכשל
    משה ששון 10/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזו כתבה על מגישת חדשות שפוחדת להיכשל? איבדנו את זה!11 מי לא כבול בפחד להיכשל? כל חיינו בנויים על זה. די לשטויות! אם אין לך מה להגיד, על מנת שלא תיכשלי -פשוט שתקי.
    סגור