משפט

חבר הקהילה הגאה נחטף אל שטחי חברון ונרצח באכזריות

אמש נרצח באכזריות רבה אזרח הרשות הפלסטינית שהגיע ארצה לפני כשנתיים. על פי החשדות מסתמן כי הרקע לרצח הנוראי היא נטייתו המינית והזדהותו כחבר הקהילה הגאה וזאת זמן קצר לפני שהיה צריך להגר מן הארץ כדיי להתחיל בחיים חדשים
מערכת ice | 
חברון (צילום ויקיפדיה)
אמש (רביעי) אחמד חכם חמדי אבו מרח'יה, נחטף אל שטחי חברון, בהם נרצח וגופתו בותרה והושארה בצדי הכביש, כך מדווח היום באתר mako. אבו מרח'יה, רק בן 25 בעת הירצחו, נמלט משטחי הרשות הפלסטינית לפני כשנתיים וזאת לאחר שהתגלה באזור כי הוא חבר הקהילה הגאה. 
על פי הדיווחים בעת זו, אחמד יצא מההוסטל בו שהה אל כיוון עבודתו אך מעולם לא להגיע ליעד. על פי חשדות חבריו, הסיבה למוות האכזרי שלו היא רצח בעקבות נטייתו המינית. יתרה מכך, סרטון מזעזע, שהפך ויראלי, הופץ ברשתות החברתיות ונצפה בעיקר על ידי אלו הנמצאים בשטחי הרשות הפלסטינית ובירדן. בסרטון רואים את גופתו, מבותרת, שוכבת לצדי הכביש באזור אחד היישובים בחברון.
בעקבות המקרה הנוראי המשטרה הפלסטינית פתחה בחקירה. כמו כן, משפחתו כבר הביעה עצב רב בעקבות לכתו טרם עת ומסתמן כי הם אינם מקושרים למקרה או אחראיים עליו. 
ריטה פטרנקו, מנכ"לית הבית השונה, שסייעה לאחמד בדרכו החדשה לקראת הגירה, אמרה למאקו כי מגורים בישראל הם אינם פתרון עבור חברי הקהילה שיוצאים מהרשות הפלסטינית וכי חשוב להעבירם למדינה אחרת לשם שמירה על ביטחונם. על אחמד אמרה כי היה לו פוטנציאל רב לשיקום וכי הוא חיכה בקוצר רוח להגר מהארץ למקום אחר על מנת לפתוח בחיים חדשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה