משפט

רשות שוק ההון נגד מגדל: לא נאשר כהונת הדירקטורית

רשות שוק ההון הודיעה לרונית בודו, הדירקטורית הבלתי תלויה במגדל, כי היא מתנגדת לקדנציה השלישית שלה. בודו לא נשארה חייבת וכבר השיבה
מערכת ice | 
שגיא יוגב מנכ"ל מגדל ביטוח (צילום יונתן בלום, Magma Images)
בערב ראש השנה רשות שוק ההון הודיעה לרונית בודו, הדירקטורית הבלתי תלויה במגדל, כי תתנגד לקדנציה השלישית שלה ולהמשך כהונתה לשלוש שנים נוספות. למרות החג, בודו כבר הספיקה להשיב למכתב הרשות, ובו טענה כי ההחלטה אינה נמצאת בידי הרשות, כך פורסם בכלכליסט.

כזכור, לפני כשבועיים בית המשפט המחוזי בתל אביב נדרש לשאלה זו. השופט קובי ורדי דחה את העתירה של בודו כנגד כוונת רשות שוק ההון שלא לאשר את המשך כהונתה כדירקטורית בלתי תלויה. טענת הרשות הייתה כי בודו פוגעת במוניטין החברה, התנהלותה פוגעת בעבודת הדירקטוריון והיא משתמשת בכוחה כדי לקדם את העמדות של שלמה אליהו בעל השליטה במגדל ביטוח.
במהלך הדיונים הרשות זימנה 18 בעלי תפקידים במגדל וזאת במטרה לחזק את הטענה כי התנהלותה של בודו מייצגת את האינטרסים של אליהו בלבד ומפריעה לחברה להתנהל בצורה תקינה.
 
"אנחנו לא מקבלים את עמדת הרשות שלפיה פעלתנות או דעתנות עומדות לחובתו של דירקטור", כך הגיב עו"ד אבירם בקל מטעמה של בודו כנגד הפסיקה. "וכן העובדה שהגיגים ביחס למרקם יחסים אישיים מהווים עילת פסילה בידי הרגולטור", התייחס בתשובתו גם לטענה כי היא עושה דברו של אליהו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה