מינויים

זה האיש שמונה ליו"ר הועדה המייעצת לרשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון

הפרופסור מנחם ברנר שכיהן בדירקטוריון הבורסה לניירות ערך בתל אביב והיה יו"ר ועדת מוצרים חדשים ובוועדת אחזקת המדדים, מקבל את התפקיד בוועדה בראשות ד"ר משה ברקת
כפיר אדר | 
מנחם ברנר (צילום therisksociety)
פרופסור מנחם ברנר, הנמנה על האנשים שהולידו את מדד הפחד (VIX), מונה היום (רביעי) לתפקיד יו"ר הועדה המייעצת לרשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון, שבראשות הדוקטור משה ברקת.
במסגרת תפקידו החדש, ברנר יוביל את הוועדה שתפקידה לייעץ לממונה על הרשות, הוא יחליף את פרופסור אבי בן בסט ששימש כיו"ר הוועדה לפני כן. בין היתר התמקד בן בסט לאורך השנים בהיבטים של מבנה הרגולציה הפיננסית.
ברנר כמו כן כיהן בדירקטוריון הבורסה לניירות ערך בתל אביב והיה יו"ר ועדת מוצרים חדשים ובוועדת אחזקת המדדים. הוא היה חבר בבורסת החוזים העתידיים בניו יורק ובוועדה המייעצת בנושא מדדי השקעה בשווקים מתעוררים בתאגיד הפיננסים הבינלאומי. ברנר שימש כיועץ לבורסות מובילות, לבנקים ולמוסדות פיננסיים אחרים, כולל הבורסה האמריקאית.
הוא שימש גם כיועץ למשרדי עורכי הדין הגדולים במגוון נושאים הקשורים לשווקי ניירות הערך, בפרט ניירות ערך נגזרים ובעיקר אופציות למנהלים. ברנר היה מארגן ונואם בקולוקוויום השנתי והבינלאומי לבורסה האמריקאית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה