משפט

האימא הגרועה בעולם? מכרה את התינוק שלה בשביל ניתוח קוסמטי

אישה רוסיה נעצרה לאחר שמכרה את תינוקה שזה עתה נולד - כדי לממן ניתוח אף ב-3,600 דולר. חמישה ימים מלידתו נמסר התינוק לבני זוג מקומיים ששילמו עבורו
מערכת ice |  1
לידה (צילום unsplash)
מזעזע ועצוב: אימא רוסייה נעצרה על מכירת תינוקה הרק שאך זה נולד. האישה בת ה-33 ששמה לא נחשף בתקשורת הרוסית נלקחה למעצר בסוף מאי בחשד לסחר בבני אדם, כך מדווח ה"דיילי סטאר".
בכסף שקיבלה תמורת התינוק התכוונה האם חסרת הרחמים לשלם עבור ניתוח אף בסך 3,600 דולר. לפי הדיווחים, התינוק נולד ב-25 באפריל בבית חולים בעיר קספייסק שבדרום רוסיה, לפני שמכרה אותו רק חמישה ימים לאחר מכן לבני זוג מקומיים שביקשו להפוך להורים.
לפי הצהרה של גורמים רוסיים, האם נפגשה "עם תושב מקומי והסכימה למסור את בנה שזה עתה נולד, שהיה במצב של חוסר אונים, תמורת פרס של 200,000 רובל" (3,200 דולר). ביום שהיא מסרה את הילד, היא לכאורה הוציאה להורים הטריים "ויתור על הזכויות לילד". בתמורה, היא קיבלה תשלום קטן מראש בסך 360 דולר ארה"ב.
פחות מארבעה שבועות לאחר מכן, ב-26 במאי, על פי החשד, האישה קיבלה את שאר המזומנים, אך המשטרה קיבלה מידע זמן קצר לאחר מכן. לא ברור מי יצר קשר עם השוטרים, אבל היא נלקחה במהירות למעצר, יחד עם הזוג שאימץ את הילד שזה עתה נולד באופן לא חוקי.
ההורים הטריים סיפרו לכאורה לחוקרים שהאישה נתנה להם את התינוק ואת תעודת הלידה שלו, אך הכחישו ששילמה ישירות. הם אמרו שהאם ביקשה לאחר מכן 3,200 דולר עבור עלות ניתוח אף עבור "נשימה טובה יותר" והם שמחו להיענות. האם צולמה במשטרה לאחר מעצרה ונראה שהיא לא הספיקה לעבור ניתוח אף לפני שהשוטרים השיגו אותה.
"כרגע, מתבצעת סדרה של פעולות חקירה, שמטרתן לבסס את כל נסיבות הפשע שבוצע ולגבש ראיות לאשמת החשוד", נכתב בהודעה הרוסית הרשמית.
 
גם האישה ששילמה עבור התינוק צולמה בתמונת המשטרה. ניתן לראות אותה מערסלת את הרך הנולד בהצמדה. לא ברור באילו האשמות היא ובן זוגה יואשמו.
בינתיים, גורמים רשמיים לא חשפו מי מטפל כעת בתינוק, שכיום בן חודשיים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מקוה שימסר למאמצים, עדיף על פני שיהיה אצל ה'אמא' שלא
    דו 07/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מעונינת ואולי בכלל לא כשירה לטיפול בילד ומי יודע אולי אפילו תרצח אותו בסתר או באיזה בית יתומים ללא יחס אישי ומשפחתי.
    סגור