משפט

הרצח המחריד: "שכחה" את בן זוגה במזוודה, מה חשב השופט?

בית המשפט בפלורידה הרשיע את שרה בון ברצח מדרגה שנייה לאחר שחנקה את בן זוגה למוות. בון טוענת שהרצח היה במקרה, אך הראיות שנמצאו במשטרה סותרות את גרסתה
מערכת ice | 
זירת פשע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בית המשפט בפלורידה הרשיע את שרה בון ברצח מדרגה שנייה לאחר שהיא חנקה למוות את בן זוגה, חורחה טורס ג'וניור. חבר המושבעים הגיע להכרעת דין לאחר 90 דקות של דיון.
הרצח התרחש בפברואר 2020, כאשר בון התקשרה ודיווחה על גילוי גופתו של טורס בתוך מזוודה בדירתה בעיר וינטר פארק, צפונית לאורלנדו. בון טענה כי בליל הרצח הם שיחקו מחבואים תחת השפעת אלכוהול, וכי חשבה שיהיה מצחיק אם הוא ייכנס למזוודה. היא הלכה לישון לאחר מכן, מבלי לחשוב שהוא נמצא בסכנה, אך התעוררה בבוקר וגילתה את גופתו.
 
ההנחה שטורס נרצח התבססה על סרטונים שנמצאו בטלפון הנייד של בון, בהם היא לועגת לו בזמן שהוא תקוע במזוודה. בסרטונים נשמע טורס מתחנן לשחרורו ואומר שהוא לא יכול לנשום. לאורך כל המשפט, בון הכחישה את ההאשמות וטענה שפעלה מתוך הגנה עצמית, בשל פחד ממכות מהצד של טורס, אך המושבעים לא השתכנעו.
 
המשפט נמשך 10 ימים, ובמהלכו בון החליפה את סנגוריה שמונה פעמים. גזר הדין שלה נקבע ל-2 בדצמבר, והשופט עשוי להטיל עליה מאסר עולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה