משפט

"הוא הציע לי מיליון דולר עבור הרצח": האם נמצא הרוצח של טופאק?

28 שנה חלפו מאז האירוע שזעזע את עולם המוזיקה - הרצח של הראפר טופאק שאקור. במשך שנים החקירה אודותו מותו הייתה במבוי סתום, אך בהמשך לפריצת הדרך שהייתה בשנה שעברה, כעת משפחתו של טופאק שכרה עורך דין על מנת לבדוק את מעורבותו של אחד הראפרים המצליחים בעולם ברצח 
עידו מור | 
2PAC (צילום פיייסבוק/ 2PAC)
הראפר האמריקאי טופאק שקור, פעל אומנם רק 7 שנים עד שנרצח ב-1996, אך השפעתו העצומה על הראפ והיפ הופ מורגשת עד היום. טופאק נרצח בלאס וגאס בספטמבר 1996 ומאז ועד היום המשטרה לא הצליחה לשים את ידה על מי שרצח את מי שנחשב לראפר הגדול ביותר בכל הזמנים.
בזמנו, המשטרה הגיעה למבוי סתום בחקירה אודות מותו של שאקור ומאז נרקמו סביב המקרה עשרות מיתוסים, ספקולציות ותיאוריות קונספירציה. אבל, בשנה שעברה נרשמה פרצת דרך משמעותית בתיק כשהמשטרה עצרה את דוויין קית' דיוויס שכבר הודה בעבר שישב ברכב שממנו נורו היריות שגרמו למותו של שאקור. דיווס צפוי להישפט בשנה הבאה בגין מעורבותו ברצח.
שם נוסף מהסצנת ההיפ הופ שנקשר לא פעם בפרשת הרצח של טופאק הוא הראפר שון קומבס, אחד המוזיקאים העשירים ביותר בעולם, אשר המוכר גם בכינויים פי דידי ופאף דאדי. למרות שהוא הכחיש לא פעם את מעורבותו ברצח שמו עלה כעת בשנית לאחר דיוויס, אמר שקומבס הציע מיליון דולרים עבור ביצוע הרצח של שאקור.

הראפר שון קומבס "פאף דאדי", קרדיט: ויקיפדיה
על פי הפרטים שנחשפו לראשונה במגזין "הרולינג סטון",  בני משפחתו של הראפר המנוח שכרו עורך דין, על מנת לבדוק את מעורבותו של קומבס בהתנקשות בטופאק. עוד נכתב ב-"רולינג סטון" שעורך הדין שהמשפחה שכרה הוא אלכס ספירו אשר מבין לקוחותיו הקודמים אפשר למנות את אילון מאסק, הראפר ג'יי זי ואלק בולדווין. 
קומבס מצדו, בחר שלא להגיב לפרסומים עליו והוא נעצר בחודש שעבר בניו יורד והואשם בשורה של אישומים בהם קשירת קשר לסחיטה באיומים, סחר במין באמצעות הפעלת כוח, בכפייה או במרמה ושידול לזנות.
הפרשה, מעוררת שמות בעולם הבידור בשל מעורבותם של ידוענים נוספים שלכאורה לקחו חלק במסיבות האונס של המפיק והראפר. נכון לעכשיו, בית המשפט דחה כבר פעמיים את הבקשות של אנשיו לשחרר אותו בעברות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה