משפט

הלם בעולם המשפט בישראל: עו"ד המוכר מת בגיל 62 בלבד

עו"ד זיו שרון, מומחה מס מוביל ומהדמויות המשפיעות ביותר בתחום בישראל נכנע למחלה קשה. בין לקוחותיו הבולטים נמנו שלמה נחמה, יו"ר בנק הפועלים לשעבר, ואברהם נניקשווילי, מבעלי השליטה בחברות "שמן" ו"מנופים"
מערכת ice |  5
עורך דין (צילום freepik)
עולם המשפט והמיסוי הישראלי איבד אתמול את אחד מענקיו. עו"ד זיו שרון, מומחה מס מוביל ומהדמויות המשפיעות ביותר בתחום בישראל, הלך לעולמו בגיל 62 לאחר מאבק עיקש במחלה. שרון, שהותיר אחריו משפחה אוהבת ומורשת מקצועית עשירה, נודע כמי שעיצב מחדש את נוף המיסוי הישראלי בדרכים יצירתיות ופורצות דרך.
מסיפור חייו של שרון מצטיירת דמות של "ילד פלא" שהפך למוח משפטי מבריק. נולד למשפחת מחנכים בפתח תקווה, שרון גילה כישרון אינטלקטואלי יוצא דופן כבר בגיל צעיר. "הייתי פעם ילד פלא. הלך הפלא, נשאר הילד," נהג לומר בענווה אופיינית. תשוקתו לידע, שהתבטאה בקריאה נלהבת ובסקרנות מדעית, הייתה מאפיין בולט שליווה אותו לאורך הקריירה המשפטית המזהירה שלו.

לאורך הקריירה שלו, שרון הפך לשם דבר בתחום המיסוי, ידוע במיוחד בייצוג אישים בכירים במשק הישראלי בסכסוכים מורכבים מול רשויות המס. בין לקוחותיו הבולטים נמנו שלמה נחמה, יו"ר בנק הפועלים לשעבר, ואברהם נניקשווילי, מבעלי השליטה בחברות "שמן" ו"מנופים". יכולתו לנווט בהצלחה בתיקים סבוכים ולהשיג ניצחונות משמעותיים עבור לקוחותיו העידה לא רק על בקיאותו העמוקה בחוק, אלא גם על חשיבה אסטרטגית יוצאת דופן.
מעבר להישגיו המקצועיים, שרון זכור כאדם בעל אישיות מורכבת ומרתקת. עמיתיו מתארים אותו כבעל לב רחב, חוש הומור מפותח, ונאמנות עזה למשפחתו ולחבריו. עו"ד עמית גליק, שותפו הבכיר, הדגיש את יושרו ואת יכולתו הייחודית לסלול "דרכים יצירתיות ומקוריות בעולם המס בישראל". עו"ד מאיר מזרחי, חברו הקרוב, הוסיף כי שרון היה "בקיא בקשת תחומים בעולם המס" והדגיש את אהבתו העמוקה למשפחתו.
פטירתו של זיו שרון מסמנת סוף עידן בעולם המיסוי הישראלי. הוא מותיר אחריו לא רק משפחה אוהבת, אלא גם קהילה משפטית שהושפעה עמוקות מחוכמתו, יצירתיותו ואנושיותו. מורשתו תמשיך להדהד בפסיקות משפטיות, בתקדימים שיצר, ובדורות של עורכי דין שהושפעו מגישתו החדשנית לחוק ולצדק. עם לכתו, ישראל איבדה לא רק מומחה מס מבריק, אלא גם אדם שהיה מופת לשילוב נדיר של מצוינות מקצועית ואנושיות עמוקה.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אוי ואבוי גם שותפו דר אלתר נפטר מסרטן בגיל מאוד צעיר .. (ל"ת)
    רונה 10/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    יועץ המס של שלמה נחמה. ממש מעניין את הציבור (ל"ת)
    לאן הגענו? 10/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    עצוב, כנראה אבידה ללקוחות אבל טוב למדינה (ל"ת)
    תכנוני מס 09/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • איזה עלוב אתה
    אאא 09/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    המדינה הזו מתקיימת מסחר בינלאומי, אי אפשר לעשות עסקים בינלאומיים בלי מומחי מיסוי בינלאומי
    סגור
  • הפוך גוטה הפוך......
    יעקב 09/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל העם הזה עלוב מלבד כ 20% שעוד מחזיקים לנו את הרוש מעל לקו המיים.
    סגור