משפט

לקוחה החליקה בשלולית של יוגורט: כמה ישלם יוחננוף כפיצוי?

הלקוחה תקבל 6,000 שקל בגין האירוע מלפני כשנה וחצי אחרי שביקשה פיצוי של 32 אלף שקלים על פגיעות שנגרמו לה, מצאה עצמה במרכזו של הליך משפטי מעניין. בעוד שחברת מ. יוחננוף ובניו הכחישה את היקף הנזקים, היא לא הכחישה את עצם התרחשות האירוע
מערכת ice |  3
איתן יוחננוף (צילום גבע טלמור)
בתקרית שהתרחשה בסניף יוחננוף בחדרה, אישה זכתה לאחרונה בפיצוי של 6,000 שקל לאחר שנפלה על שלולית יוגורט. האירוע, שהתרחש ב-11 במאי 2023, הפך מרגע שגרתי של קניות למאבק משפטי מרתק, המדגיש את חשיבות הבטיחות במרחבים ציבוריים ואת אחריותן של רשתות קמעונאיות כלפי לקוחותיהן.
על פי 'מגדול ניוז', התובעת, שביקשה פיצוי של 32 אלף שקלים על פגיעות שנגרמו לה, מצאה עצמה במרכזו של הליך משפטי מעניין. בעוד שחברת מ. יוחננוף ובניו הכחישה את היקף הנזקים, היא לא הכחישה את עצם התרחשות האירוע, מה שהוביל לתוצאה מפתיעה בבית המשפט לתביעות קטנות בחדרה.

ההחלטה של בית המשפט לקבל את התביעה, בעקבות אי-התייצבות הנתבעת לדיון, מדגישה את חשיבות ההשתתפות הפעילה בהליכים משפטיים. פסק הדין, המחייב את יוחננוף לשלם את הפיצוי בתוך 30 ימים, מעלה שאלות מרתקות לגבי אחריות תאגידים ומערכת היחסים בין עסקים ללקוחות.
מקרה זה מהווה תזכורת חשובה לצרכנים ולבעלי עסקים כאחד על חשיבות הבטיחות והזהירות במרחבים ציבוריים. בעוד שיוחננוף שומרת על זכותה לערער לבית המשפט המחוזי בחיפה, התוצאה הנוכחית מדגישה את הצורך בתשומת לב מוגברת לבטיחות הלקוחות ובתגובה מהירה ואחראית לתקריות מסוג זה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    למה רק 6,000 שח?
    סמדר 09/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרי הנתבעים לא הגיעו לבית המשפט. הימתה צריכה לקבל את כל סכום התביעה..
    סגור
  • 1.
    איזה יוגורט זה היה? האם תנובה גם נתבעת?
    רמי.מ 09/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חחח
    סגור
  • יוחננוף (ל"ת)
    אתי 09/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור