משפט

מחריד: כתב אישום הוגש נגד רופא שביצע עבירות מין במפונה מהצפון

רוע טהור: משטרת ישראל, חושפת שבתום חקירה שבוצעה על ידי בלשי מחוז צפון, הוגש כתב אישום כנגד רופא משפחה שביצע עבירות מין במטופלת שלו שפונתה בתחילת המלחמה מביתה שבצפון הארץ
מערכת ice | 
פגיעה מינית ממטפל במערכת הבריאות (צילום shutterstock)
במשטרת המחוז הצפוני התקבלה ביום רביעי ה-11.9 תלונה ממפונה מהצפון שסיפרה שעת שהגיעה לקבלת טיפול רפואי במרפאה הנמצאת בישוב אליו פונתה והיא עברה פגיעה מינית על ידי רופא המשפחה שטיפל בה.
הרופא החשוד הוא חמזה דלאשה בן 30 תושב בועיינה נוג'ידאת. כעבור ארבעה ימים, בהם נאספו ראיות, נגבו עדויות והתחזקות החשדות כנגד דלאשה, בלשי המחוז הצפוני במשטרה, יצאו למבצע במסגרתו איתרו אותו ועצמו את דלאשה מיד לאחר שיצא ממקום עבודתו.
הבוקר, עם סיום שלב החקירה יוגש לבית משפט המחוזי בנצרת כתב אישום עם בקשה למעצרו עד תום ההליכים על ידי פרקליטות מחוז צפון. יודגש כי אין לפרסם כל פרט שעלול להביא לחשיפת זהות הקורבן.
 

פקד רז ללוש ראש משרד חקירות בתחנת ירדן, התייחס למקרה ומסר בתגובה: "מדובר בחקירה מורכבת שכן העבירות בוצעו בתוך חדר הטיפולים בנוכחות הנאשם והקורבן בלבד. ביצענו חקירה מורכבת שכללה איסוף ממצאים רבים מהם עלו סתירות בגרסתו של החשוד לנעשה באותו המקרה. אני שמח שבסופו של דבר הצלחנו להשיג את הראיות המספקות לשם הגשת כתב אישום על ידי הפרקליטות. אני חייב לציין את הקורבן שעמדה בגבורה לאורך כל ניהול החקירה וללא ספק בכך מנעה אירועים קשים דומים בעתיד".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה