משפט

קיבלתם ספאם? זה הכלי החדש שיקל עליכם לתבוע ולהרוויח

הכלי הוא חלק ממאמץ רחב יותר של "Just Law Israel" להנגיש ידע משפטי ולספק פתרונות מעשיים לבעיות משפטיות יומיומיות. אתר האינטרנט של הארגון, justlawisrael.com, משמש כמרכז למשאב זה ואחרים, והופך תמיכה משפטית לנגישה לקהל רחב יותר
מערכת ice | 
הונאה (צילום shutterstock)
"Just Law Israel", ארגון למאבק בספאם, השיק לאחרונה כלי חדשני המיועד לסייע לאנשים ללא השכלה משפטית לקבוע במהירות ובקלות אם יש להם עילה לתביעה נגד הודעות פרסומת או דואר זבל.
על פי YNET, כלי ידידותי למשתמש זה מאפשר לכל אדם להעריך תוך חמש דקות אם הוא יכול להגיש תביעה נגד בעל עסק שהציף אותו בהודעות לא רצויות. אם יש מקרה תקף, הכלי מייצר מכתב אזהרה מיידי, אותו ניתן לשלוח ישירות ממכשיר המשתמש, בין אם מחשב או טלפון נייד, ללא עלות.

התהליך פשוט: האזרח שולח את מכתב האזהרה המוכן, ולעתים קרובות, מפיץ ההודעות בוחר להגיע לפשרה במקום להתמודד עם הליך משפטי. גישה זו לא רק מעצימה אנשים לקחת שליטה על המרחב הדיגיטלי שלהם, אלא גם מעודדת עסקים לדבוק בפרקטיקות פרסום חוקיות.
בראש היוזמה עומדים עורכי הדין בת-חן שלזינגר ועומר ברנדס. הם מדגישים כי "Just Law Israel" שואף להרחיב את הנגישות לצדק, במיוחד עבור אלה שאינם מכירים את השפה המשפטית ואינם יכולים להרשות לעצמם שירותים משפטיים יקרים. משימתם היא לגשר על הפער עבור אזרחים הזקוקים לסיוע משפטי אך אינם זכאים לשירותים המסופקים על ידי המדינה.
הכלי הוא חלק ממאמץ רחב יותר של "Just Law Israel" להנגיש ידע משפטי ולספק פתרונות מעשיים לבעיות משפטיות יומיומיות. אתר האינטרנט של הארגון, justlawisrael.com, משמש כמרכז למשאב זה ואחרים, והופך תמיכה משפטית לנגישה לקהל רחב יותר.
על ידי הצעת שירות זה, "Just Law Israel" מדגים מחויבות להגן על אנשים מפני מטרד הספאם ולהבטיח שלכל אחד, ללא קשר לרקע המשפטי או למצב הכלכלי שלו, יש את האמצעים לבקש צדק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה