משפט

המאבק בארגוני הפשיעה: נעצרו חשודים שסחטו באיומים אנשי עסקים

שוטרי היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית בלהב 433, בשת"פ שוטרי מרחב כרמל במחוז חוף, עצרו שני חשודים בחשד כי סחטו באיומים אנשי עסקים, זאת  תוך הפעלת מסיכת איומים מתמשכת, שהתרחשה לאורך זמן בפלטפורמות שונות. שני החשודים הובאו לחקירה במשרדי היאל"כ בלהב 433

מערכת ice |  1
משטרת ישראל (צילום shutterstock)
שוטרי היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית (יאל"כ) בלהב 433, בשת"פ שוטרי מרחב כרמל במחוז חוף, עצרו ב-9 לחודש שני חשודים בחשד כי סחטו באיומים אנשי עסקים,  זאת  תוך הפעלת מסיכת איומים מתמשכת, שהתרחשה לאורך זמן בפלטפורמות שונות.
 על פי ההודעה הרשמית שפרסמה משטרת ישראל, מדובר בשני חשודים שביצעו לכאורה את האיומים תוך  שימוש ב"מוניטין המאיים" של משפחה מוכרת באזור לצורך הפעלת לחץ נפשי על אנשי העסקים. החשודים סחטו באיומים את בעלי החברה שזכתה כדין בנכס במקרקעין בדאליית אל כרמל. עוד נודע, כי שני החשודים הובאו לחקירה במשרדי היאל"כ בלהב 433, ובסיומה הוארך מעת לעת.
כאמור, יחידת התביעות המשטרתית שלוחת להב 433 הגישה היום נגד אחד הנאשמים  כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים. כידוע, תופעת הפרוטקשן מעסיקה רבות את משטרת ישראל.
בחודש מאי האחרון דווח כי בעקבות פעילות שערכו שוטרי מחוז צפון כחלק מהמאבק בתופעה המדאיגה, נעצרו שלושה תושבי הכפר טובא זנגריה בחשד לסחיטה של קבלני עפר מהצפון.

לאחר שהשוטרים החליטו לבצע חיפוש בביתם של החשודים, נתפסו מאות אלפי שקלים וכסף זר, אונקיות זהב וגיפ' בו התניידו החשודים בעת ביצוע העבירות. מטעם משטרת ישראל נמסר בתגובה: "המשטרה מפעילה את כל האמצעים העומדים לרשותה, על מנת להילחם בתופעה ותעשה ככל הנדרש כדי להבטיח את שלום המתלוננים, לעצור את העבריינים ולהובילם באזיקים אל בית המשפט".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא לעצור הם מחבלנים ובמחבלים יורים בכדיי לחסל
    אבי 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם לא תעשו כך הם ישתחררו ויחזרו לסורם אבל אם הם לא בין החיים כך ייטב
    סגור