משפט

נתניהו בדרישה: לפתוח בחקירה כנגד העיתונאי הידוע

רה''מ נתניהו ממשיך להיאבק בסרט "תיקי ביבי", וכעת פנה למשטרה וליועמ'''שית בבקשה לחקירת העיתונאי רביב דרוקר על חלקו בהפקת הסרט, כך לפי דיווח ב'העין השביעית'. זאת לאחר שבקשתו הקודמת שהסרט לא יוקרן נדחתה ע''י בית המשפט
דורון בלוך |  1
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
רה''מ נתניהו פנה למשטרה וכן ליועמ''שית לממשלה בדרישה לפתיחת חקירה פלילית כנגד עיתונאי חדשות 13 רביב דרוקר, כך דווח הבוקר ב''העין השביעית'', זאת בשל הסיבה כי לחלקו לכאורה של דרוקר בפרסום קטעין מחקירות נתניהו במשטרה, שכן דרוקר משמש כמפיק שותף בסרט "תיקי ביבי".
הסרט, שהוקרן בשבע שעבר לראשונה בטורונטו, מציג קטעים מחקירותיו של רה''מ נתניהו. מצידו, דרש נתניהו בשבוע שעבר מבית המשפט המחוזי בירושלים למנוע את פרסום הסרט, אך בית המשפט דחה את בקשתו.
במכתב ששיגר נתניהו ביום ראשון השבוע למפכ''ל המשטרה דניאל לוי וכן ליועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה, נטען על ידי עורכי דינו עמית חדד, ישראל וולנרמן ונועה מילשטיין, כי פרסום התיעוד הקולי והחזותי מחקירותיו של ראש הממשלה אינו שגגה או טעות, אלא התנהלות מודעת ומכוונת של מר דרוקר, כחלק ממסכת ארוכה, שנועדה להשפיע באופן בלתי ראוי על ההליך המתנהל נגד ראש הממשלה, במטרה לפגוע שלא כדין בזכויותיו הבסיסיות ביותר של ראש הממשלה".
בנוסף על כך, דורש נתניהו לחקור גם את המקור להדלפת החומרים ליוצר הסרט, ומפנה להתבטאויות פומביות של המפיק גיבני, שתאר כיצד בסוף השנה שעברה קיבל פנייה ממקור שהציע לו את תיעודי החקירות לצורך עשיית סרט בנושא.
על כך נטען במכתבו של נתניהו "בנסיבות אלו, נוכח הפרת החוק הבוטה, עזת הפנים והמכוונת, נבקש כי תורו באופן מיידי על פתיחה בחקירה פלילית כמפורט לעיל, הן בעניינו של רביב דרוקר כמבצע בצוותא של העבירה על פי סעיף 13 לחוק הסדר הפלילי (חקירת חשודים), והן בעניין המשך מסכת ההדלפות הבלתי חוקיות".
כמו כן, לפי נתניהו, במידה וככל שלא תיפתח חקירה כזו בתוך שבעה ימים - הוא ינקוט בצעדים משפטיים בעניין.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא יעזור לך כלום
    ליכודניק שפוי 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שקרן בן שקרן שרק טובתו וטובת בני משפחתו מנחים אותו. נבוא עמך חשבון במרכז וביום הבחירות. שבענו ממך ומבני משפחתך הארורים לעד.
    סגור