משפט

דרמה בבסיס בדרום: חיילים קיבלו עוגיות בתרומה - וגילו שהן מכילות חשיש

המשטרה הצבאית פתחה בחקירה לאחר ששלושה חיילים חוו תסמינים לאחר שאכלו עוגיות חשיש שחולקו להם על ידי אזרחים בבסיס בדרום. צה"ל חידד את הנהלים ואסר על קבלת תרומות אוכל שאינן מסודרות

מערכת ice | 
עוגיות (צילום Pixabay)
המשטרה הצבאית פתחה אמש (שבת) בחקירה בעקבות חשד כי אזרחים חילקו עוגיות עם חשיש לחיילים באחד מבסיסי הדרום. שלושה חיילים שאכלו מהמאפים החלו לחוש ברע ופונו למרפאה, אך מצבם השתפר ולא נזקקו לטיפול בבית חולים. דובר צה"ל מסר כי בעקבות האירוע, הוחלט לחזור ולחדד את הנהלים הקובעים שאין לקבל תרומות אוכל שאינן מסודרות מראש.
"מספר חיילי מילואים חשו ברע לאחר שקיבלו תרומות מזון מאזרחים. בעקבות האירוע, נפתחה בדיקה של המשטרה הצבאית החוקרת. הנהלים חודדו לכלל הכוחות כי אין לקבל תרומות אוכל שאינן סדורות", נמסר מדובר צה"ל. 
מאות אלפי חיילים גויסו למערכה עם פריצת מלחמת חרבות ברזל. במיוחד עבורם, הקימו האגודה למען החייל ואגף כוח אדם בצה"ל  במשותף מוקד תרומות ייעודי, המהווה כתובת לכלל התרומות המיועדות לחיילים, ובדגש על חלוקה בהתאם לצרכים המבצעיים. מאז פרצה המלחמה, הטיסה האגודה למעו החייל לישראל עשרות חיילים בודדים אשר שהו בחו"ל, על מנת לאפשר להם לקחת חלק במאמץ המלחמתי.
בתי החייל וכפרי הנופש של האגודה למען החייל, נרתמו גם הם ואירחו משפחות שהתגוררו באזור העוטף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה