כסף וצרכנות

מבשלת הקראפט במהלך מטורף למען החיילים: "נתרמו כ-20 אלף שקל"

מבשלת "בירבזאר" מודיעה על מיזם חדש, למען חיזוק המורל וגאוות היחידה של חיילי צה"ל ומשטרת ישראל. ליאור וייס, מייסד "בירבזאר" על סדרת הבירות הייחודיות: "כחלק מהתרומה, על כל מארז שיימכר יתרמו 10 שקלים לאגודה למען החייל, עד כה נתרמו כ –20 אלף שקלים"

מערכת ice | 
הבירה של הצנחנים (צילום יח"צ)
במיוחד עבור משרתי הסדיר והמילואים אשר מחרפים את נפשם בהגנה על המולדת בימים מורכבים אלו, מבשלת "בירבזאר" יוצאת במיזם בירות צבאיות אשר מטרתו לפרגן לחיילנו היקרים. במקביל לאותה יוזמה, מבשלת "בירבזאר" מגייסת תרומות לאגודה למען החייל.
מבשלת "בירבזאר" הקימה את  מבצע "חיות רעות", אשר כולל  סדרה של 13 בירות, כאשר כל אחת מוקדשת לאחת מחיילות וחטיבות צה"ל הלוחמות. לכל בירה שם מיוחד שקשור ליחידה, וטקסט מקורי ומרגש על  התווית.
השמות והטקסטים נקבעו ונכתבו על ידי מילואימניקים מכל יחידה. במסגרת המבצע המיוחד שנועד לפרגן לחיילי צה"ל, שמה של סדרת הבירות אשר מיועדות לחיילי גולני הוא "שרוולים למטה", "שייפתח עליי" שייך לחיל הצנחנים והשם "2-3 שגר" מוקדש לחיל האוויר.
בנוסף, ישנו מארז בירות "אמץ חייל בודד", אשר מטרתו לשלוח לחיילים בודדים מארז כשיחזרו מהלחימה, בשיתוף עם המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין. במסגרת המיזם המבורך, יתרמו 10 שקלים מכל מכירה של מארז לאגודה למען החייל.

 
 ליאור וייס, מייסד ומנכ"ל בירבזאר סיפר על המבצע המיוחד: "חיילי צה"ל לוחמים בגבורה כבר כמה חודשים בכדי שאנחנו נוכל לקיים שגרת חיים רגילה. מצאנו דרך בה נוכל להרים ללוחמים האהובים שלנו בסדרה מושקעת של 13 מהדורות מיוחדות המוקדשות לחיילות השונים. כחלק מהתרומה על כל מארז שיימכר יתרמו 10 שקלים לאגודה למען החייל, עד כה נתרמו כ –20 אלף שקלים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה