משפט

עוקץ הצ'קים הגדול: כך נגנבים מאות אלפי שקלים

שוטרי יח' רא"ם של הרכבת הקלה במשטרת מחוז ת"א עצרו גבר ואישה שעפ"י החשד פרצו לרכב בבני ברק וגנבו ממנו תיק שהכיל צ'קים רבים, כסף מזומן רב ותכשיטים; המשטרה איתרה את הקורבן; בימ"ש האריך מעצר החשוד והחקירה נמשכת
מערכת ice | 
צ'ק-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
שוטרי יח' רא"ם של הרכבת הקלה במחוז תל אביב קיבלו אתמול (שלישי) בבוקר דיווח ממאבטחי הרכבת על חפץ חשוד בדמות תיק בפח אשפה בתחנת "קרליבך" של הרכבת הקלה וחשו מהר אל המקום לבדיקת החפץ החשוד המדובר.
השוטרים הגיעו מיד למקום ואחרי בירור קצר איתרו בתיק מסמכים אישיים ויצרו קשר עם האזרח שמסר כי רכבו נפרץ ברח' הראשונים בבני ברק ונגנב ממנו תיק שהכיל כסף מזומן רב, צ'קים רבים ותכשיטים.


השוטרים המשיכו במגוון רחב של פעולות על מנת להתחקות אחר זהות החשודים ובמהלך סריקות בת"א, איתרו את שני החשודים (אישה 50, גבר 58, תושבי בני ברק) ברח' חכמי דוד. בחיפוש אותר ברשות החשוד ארנק של הקורבן עם צ'קים על סך 147 אלף שקל, כסף מזומן עך סך 6,200 שקל, תכשיטים כגון עגילים ושרשראות. 

החשודים נעצרו לחקירה במשטרת בני ברק- רמת גן שבסיומה החשוד נכלא והחשודה שוחררה בתנאים מגבילים, ובניהם, מעצר בית. הבוקר בימ"ש השלום בת"א האריך מעצר החשוד עד מחר. החקירה נמשכת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה