משפט

בגלל קטטה במלון: שני ישראלים נעצרו על ידי הרשויות במצרים

איל ומוחמד כריים, שנעצרו בטאבה לאחר קטטה במלון, נותרו במעצר עם הארכת תקופת מעצרם עד יום שלישי הבא. משפחתם מבקשת את התערבות משרד החוץ, כשהם טוענים לתנאים קשים ולפציעות חמורות. משרד החוץ: "סגן הקונסול בקהיר נמצא בקשר יומי רציף עם הרשויות המקומיות"

מערכת ice |  2
טאבה (צילום אינסטגרם)
שני הישראלים שנעצרו בטאבה בערב שבת האחרון, איל כריים בן ה-34 ומוחמד כריים בן ה-22, נותרו במעצר לאחר שבית משפט בשארם אל שייח האריך את מעצרם עד יום שלישי הבא. השניים, בני דודים מנצרת, פצועים וכעת משפחתם מבקשת את התערבות הרשויות בישראל, בטענה שהם נעצרו על לא עוול בכפם.
על פי הדיווח של יואב איתיאל בוואלה, השניים חשודים במעורבות בקטטה, תקיפה וגרימת נזק למלון היוקרתי "מובנפיק טאבה". האירוע האלים התרחש במלון בסיני, כאשר לפי גרסת המשפחה, התפרעויות החלו לאחר שישראלי אחר החל לריב עם מלצר. לאחר מכן, מספר עובדים במלון התקיפו את כריים ובני משפחתו, והם נתקעו באמצע המהומה.
 
מוחמד כריים עבר ניתוח בעקבות פציעות חמורות, בעוד איל כריים נתפר בראשו. משפחתם מדווחת על תנאים קשים במעצר וטוענת כי משרד החוץ לא עשה מספיק כדי לסייע להם. ממשרד החוץ נמסר כי שגרירות ישראל במצרים והמחלקה לישראלים בחו"ל נמצאים בקשר עם המשפחות ומוודאים שהעצורים מקבלים טיפול רפואי הולם וייצוג משפטי.
עו"ד שמואל ברזני, המייצג את המשפחה, קורא לרשויות לסייע בשמירה על זכויות העצורים, למרות שאין לעורכי דין ישראלים מעמד בבתי המשפט המצריים.
ממשרד החוץ נמסר בתגובה לפרסום בוואלה: "שגרירות ישראל במצרים והמחלקה לישראלים בחו"ל במשרד החוץ נמצאים בקשר עם משפחות העצורים מסמוך למועד האירוע ביום שישי. סגן הקונסול בקהיר נמצא בקשר יומי רציף עם הרשויות המקומיות, על מנת לוודא כי זוכים לטיפול רפואי הולם. הנ"ל מיוצגים על ידי עורך דין מקומי המתמחה בחוק המצרי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בין המצרים לישראלים אני בעד הישראלים
    בלאגן 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יודע מה קרה שם, אבל יש מצב שהותקפו עצם היותם ישראלים.
    סגור
  • 1.
    בתי משפט בישראל צריכים ללמוד מהמיצרים (ל"ת)
    יעקב ל 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור