משפט

מזעזע: תושב המשולש נעצר לאחר שביצע מעשה מגונה בנערה בת 14

אירוע מחריד בפתח תקווה: שוטרי מחוז מרכז, עצרו לפני זמן קצר עובד ניקיון בבית ספר בפ"ת, אשר חשוד בביצוע מעשה מגונה בתלמידה קטינה בת 14. המשטרה עומדת להגיש בקשה להארכת מעצרו
מערכת ice | 
מעצר-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
שוטרי תחנת פתח תקווה פתחו היום (שלישי), בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד למעשה מגונה בתלמידה בבית ספר בעיר. על פי החשדות, בזמן שהקורבן תלמידה קטינה בת 14,  שהתה לבדה בכיתה אותו עובד ניקיון ניגש אליה ולאחר מכן ביצע בה מעשה מגונה.
לאחר הגעת השוטרים אל המקום הם איתרו את החשוד, עצרו אותו והביאו אותו לחקירה בתחנת המשטרה. החשוד, בן 29 הוא תושב הישוב המוסלמי ג'ת הנמצא בצפון השרון. בסיומה של החקירה החשוד נכלא בתחנת המשטרה ומחר (רביעי), המשטרה עומדת להגיד בקשה לבית המשפט על מנת להאריך את מעצרו לצורך המשך החקירה. 
כזכור רק לאחרונה, משטרת פתח תקווה עצרה מורה שלימד באחת התיכונים בעיר בחשד להתנהלות לא ראויה מול תלמידיו. על פי החשדות, מדובר במורה בשנות ה-40 לחייו המתגורר ומלמד בעיר פתח תקווה.
לפי הפרטים שפורסמו המורה, השתמש בסמים וצרך אלכוהול, עישן סיגריות ושאף גז קצפות יחד עם תלמידיו. עוד נטען כי קיים עם חלק מהתלמידים שלו התכתבויות בעלות אופי מיני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה