משפט

טראומה ברכבת הקלה: הזוועה שנאלצו לעבור קטינות במהלך הנסיעה

תושב ירושלים "ניצל" נסיעותיו ברכבת הקלה לשם ביצוע מעשים מגונים על פי החשד, בנוסעות צעירות – עד שהגיע לפורקנו. הוא נעצר על ידי שוטרי מחוז ירושלים ומעצרו הוארך בבית המשפט
מערכת ice |  4
הרכבת הקלה (צילום ויקיפדיה)
לאחרונה התקבלו במשטרה דיווחים על חשוד שמבצע מעשים מגונים כלפי נערות צעירות, במהלך נסיעתן ברכבת הקלה בירושלים. בעקבות כך, פתחה תחנת לב הבירה שבמחוז ירושלים בפעולות חקירה בניסיונות לאתר את זהותו של החשוד. 
מפרטי החקירה עולה כי במהלך חודש יולי האחרון, בעת נסיעתה של קטינה ברכבת, נצמד חשוד אל אחורי גופה וביצע כלפיה מעשה מגונה, עד שהגיע לפורקנו. תוך שקולה של הקטינה נאלם בשל מעשיו, הצליחה בתושיה רבה לצלם את החשוד בתוך הרכבת, תמונה שהועברה לידי חוקרי המשטרה שהחלו מיד בניסיונות לחשוף את זהותו ולאתרו. 
מקרה זהה התרחש שבועות ספורים לאחר מכן, עת עלה לרכבת הקלה חשוד וביצע את אותו מעשה כלפי קטינה נוספת, וגם במקרה זה הגיע לפורקנו. חוקרי המשטרה וזיהוי פלילי מחוז ירושלים, אספו ממצאים שנשלחו לבדיקת מעבדות המשטרה וכך נחשפה זהותו של החשוד במעשים אלו. 
לאחר שניתן צו מעצר מבימ"ש, הגיעו בלשי תחנת לב הבירה בסוף השבוע אל ביתו של החשוד והוא נעצר על ידם והועבר לחקירה בתחנת המשטרה. ביום שישי נעתר בימ"ש לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו ב-5 ימים, עד לתאריך 27.8, לטובת המשך ומיצוי החקירה בעניינו, לרבות בחינה האם חשוד זה מעורב במקרים נוספים.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מעשה מגונה ברכבת הקלה
    MASSONY 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני רק שאלה(רטורית.):האים הסוטה הנ"ל, בטעות, ערבי ?
    סגור
  • לא מגלים
    שפוי זמנית 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה גזענות
    סגור
  • 1.
    מוצא
    מוצא 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם הוא דובר ערבית שפת אם
    סגור
  • כשגדלתי בירושלים בשנות ה 90
    אז ככה 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוטרדתי בעיקר על ידי חרדים. זכורה לי נסיעה באוטובוס שחרדי פרס את המעיל שלו באופן שהסתיר את היד שלו מלטפת לי את הירך. ופעם אחרת ששני מתבגרים חרדים הפשיטו אוצי במבט בנסיעה במעלית. מסתבר שגם יהודים סוטים, אז תרגיעו עם הגזענות.
    סגור