משפט

חגיגת נשקים מתחת לאף: השוטרים לא האמינו למראה עיניהם

בתום חקירה של שוטרי מחוז צפון הוגשה הצהרת תובע כנגד 3 חשודים ביניהם סטודנט לרפואה שנעצרו במהלך פשיטה על מתחם מגורים בעיר נצרת. במהלך סגירת הכוחות על המתחם נזרקו מהגג 2 אקדחים ונשק מסוג M16. על מנת לשבש ראיות. המשטרה מסרה: "נביא למיצוי הדין עם מחוללי הפשיעה"
מערכת ice |  1
נשק (צילום פלאש 90)
בתום חקירה של שוטרי מחוז צפון הוגשה הצהרת תובע כנגד 3 חשודים ביניהם סטודנט לרפואה שנעצרו במהלך פשיטה על מתחם מגורים בעיר נצרת, במהלכה נתפסו 5 כלי נשק שחלקם הושלכו מגג המבנה כשהרקע לארוע הוא סכסוך בכביש. "שוטרי המחוז הצפוני ולוחמי משמר הגבול נלחמים סביב השעון בתופעת הירי והפשיעה האלימה".
הכוחות תפסו עבריינים בשעת מעשה והפעילו אמצעים טכנולוגיים כדי לאתר כלי נשק ולעצור חשודים. בתאריך ה-17 באוגוסט, במהלך פעילות ממוקדת של בלשי מחוז צפון ולוחמי מג"ב כנגד החזקה ושימוש בכלי נשק בלתי חוקיים בוצע פשיטה על מתחם מגורים בעקבות מספר ארועי אלימות בין 2 משפחות על רקע סכסוך בכביש.

אחד האקדחים שהוחרמו על ידי המשטרה (צילום: דוברות המשטרה)
במהלך סגירת הכוחות על המתחם נזרקו מהגג 2 אקדחים ונשק מסוג M16. על מנת לשבש ראיות ובהמשך החיפוש נתפסו עוד שני אקדחים נוספים, תחמושת ומחסניות. במקום נעצרו כמה חשודים להמשך חקירתם בתחנת המשטרה ובסיום חקירתם הוגש כנגד שלושה מהחשודים הצהרת תובע לפני הגשת כתב אישום בעניינם.
"שוטרי המחוז הצפוני מקיימים פעילות ענפה במאבק בפשיעה האלימה כל ימות השנה, דרך פעילות סמויה לסיכול פעילות עבריינית עד תגובה מהירה לכל אירוע אלימות במטרה להביא למיצוי הדין עם מחוללי הפשיעה ולשמור על ביטחון התושבים", נמסר בהודעת המשטרה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    M16
    משה 09/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בתמונה של הנשק זה לא אקדח אלא M16
    סגור