רכב

בולען עצום נפער בכביש ברמת גן: מכה לנהגים בישראל

תופעת הבולענים בישראל ממשיכה להדאיג את הנהגים בישראל: בפעם השנייה מזה מספר חודשים, בולען עצום נפער בכבישי רמת גן, הפעם ברחוב הארז. בעקבות כך, פקקים עצומים נוצרו במקום והנהגים נותרו חסרי אונים
מערכת ice |  2
בולען ברמת גן (צילום עיריית רמת גן)
תופעת הבולענים בישראל, בעיקר מאז תחילת העבודות על הרכבת הקלה בגוש דן, ממשיכה גם הבוקר (שני) אחרי שבולען עצום נפער בכביש ברחוב הארז 66 ברמת גן.
לפיכך, פקקי ענק נוצרו במקום והנהגים חסרי אונים. מעיריית רמת גן נמסר כי "בולען חדש נפער ברמת גן ברחוב הארז 66. הציבור מתבקש להימנע מהגעה לאזור, כהולכי רגל או ברכבים, עד להשלמת הטיפול על ידי גורמי המקצוע הרלוונטיים. שיטור עירוני נמצא במקום".
זו ממש לא הפעם האחרונה שבולען נפער בכבישים מרכזיים בעיר רמת גן. לפני כשמונה חודשים, בולען נפער  בכביש ברחוב דרך שיבא ברמת גן, סמוך לרמת אפעל, לכיוון שיבא. גם אז, בדיוק כמו ביום, הנהגים ברמת גן נותרו חסרי אונים ופקקי ענק נוצרו במקום.
מספר חודשים קודם לכן, בשכונת רמת אביב שבצפון תל אביב, נפער בור עצום בכביש ברחוב צבי פרופס. מדובר באימה של ממש לנהגים בישראל, ורק במזל גדול אף רכב לא נפל לתוך אחד מהבולענים שנפערו בגוש דן, כאשר מישהו יהיה חייב לתת את הדעת על כך, לפני שיהיה מאוחר מדי.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מישהו בדק?
    אסף 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רח' הארז הוא רח' צדדי וקטנציק ברמת גן. שום פקקי ענק.
    סגור
  • 1.
    אתם מחרטטים במלל של הדיווח
    שמוליק 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם יודעים בכלל איפזה זה הארז 66??? מדובר ברחוב צדדי ללא מוצא שבקושי נכנסים לשם מכוניות, אז איך בדיוק יש פקקים והנהגים חסרי אונים?????
    סגור