משפט

מס הכנסה בהלם: 8 האנשים האלו העלימו עשרות מיליוני שקלים

?במסגרת המאבק בפשיעה בחברה הערבית ובמיוחד נגד עבירות האלימות, סחיטה באיומים ופשיעה מאורגנת -  הוגש היום כתב אישום נגד 8 נאשמים ובקשה למעצר עד לתום ההליכים נגד 4 מהם , בגין סחיטה באיומים, עושק והלבנת הון - בהיקפים של עשרות מיליוני שקלים
מערכת ice | 
הונאה (צילום shutterstock)
בתום חקירה שבוצעה ע"י חוקרי להב 433 – אכיפה כלכלית (אכ"ל) צפון בשיתוף עם חקירות מס הכנסה חיפה נגד מספר חשודים, הוגש היום כתב אישום חמור נגד 8 נאשמים תושבי נצרת.  על פי כתב האישום, הנאשמים מואשמים כי עברו עבירות חמורות של סחיטה באיומים, עושק, אשראי הוגן, הלבנת הון, עבירות מס (פקודת מס הכנסה ומיסוי מקרקעין) בהיקף של עשרות מיליוני שקלים.
החקירה שהחלה כחקירה סמויה והפכה לגלויה לפני כחודש , חשפה עבירות חמורות  שבוצעו כלפי תושבים בכפר עין מאהל והסביבה. בתוך כך, הנפגעים לקחו הלוואות בשוק האפור ונסחטו באיומים, תוך ששילמו  ריביות במאות אחוזים ואיבדו בתים ונכסים. 

במהלך החקירה נאספו ראיות המעידות על שיטה של הפחדה, הטלת אימה, שימוש בשמם של ארגוני פשיעה, עושק של נכסים, כל זאת על מנת לגבות כספים אסורים מאותם אזרחים . ביסוס הראיות התאפשר, בין היתר בזכות העובדה שהקורבנות  הגישו תלונות למשטרה - אודות מעשיהם הנפשעים של הנאשמים . 
כאמור היום בתום החקירה , פרקליטות מחוז צפון הגישה  את  כתב האישום כשבצידו בקשה  לעצור 4 מהנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם, נוכח מסוכנותם  וחומרת מעשיהם. 
משטרת ישראל - להב 433 פועלת במאמץ רב להגיע לעבריינים נוספים. אנו קוראים לכל האזרחים לשמור על ביטחונם ועל בטחון הקהילה שלהם, ולדווח על כל מקרים של סחיטה או אלימות
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה