משפט

זוועה בסופרמרקט בת"א: לקוח איים בסכין יפנית על הקופאיות

צפו בתיעוד: משטרת לב ת"א עצרה חשוד אשר ניסה לשדוד פעמיים בתוך דקות בודדות קופאיות חנויות באיומי סכין יפנית. אתמול הגישה יחידת התביעות כתב אישום 
מערכת ice | 
צרכנות נבונה-אילוסטרציה (צילום freepik)
על פי החשד, ביום 30.5.24 הגיע החשוד תושב אשקלון בן 44, בשעות הצהריים לחנות פארם ברחוב החשמונאים בתל אביב ואיים על הקופאית באמצעות סכין יפנית לתת לו את הכסף מהקופה. הקופאית צעקה ומנהל המקום שהגיע ניסה להדוף את החשוד ולהוציאו בכח  כשהחשוד בועט בו מנופף בסכין לכיוונו ומאיים עליו ש"יקבל דקירה". לבסוף עזב. 
על פי החשד, מספר דקות אחר כך, נכנס לסופר ברחוב שינקין בת"א ולעיני הלקוחות שוב דרש מהקופאית את הכסף מהקופה כשהוא מנופף לעברה בסכין יפנית. משלא קיבל את מבוקשו ברח. 

עם קבלת התלונות שוטרי תחנת לב ת"א פתחו בחקירה ובמסגרתה איתרו את החשוד. לאחר ביצוע תשאולים, פעולות חקירה רבות ואיסוף מגוון ראיות לרבות ראיות דיגטליות ופורנזיות הצליחו החוקרים לבסס את החשד לשני המקרים  שביצע בהפרש דקות בודדות. 
עם סיומה של החקירה, הגישה אתמול יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ת"א, כתב אישום הכולל 2  אישומים בעבירות דרישת רכוש באיומים, החזקת סכין ואיומים. בנוסף, ביקשה לעצור את החשוד עד תום ההליכים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה