משפט

אימה בסופרמרקט בישראל: מאבטח שלף נשק והצמיד לגרון עובד | צפו

מאבטח תושב טייבה שרב עם עובד בן 18 בסופרמרקט שלף את נשקו האישי, הצמיד לגרונו וחנק אותו. המקרה ארע לפני כשנתיים וכעת נגזר דינו של הנאשם: 6 חודשי עבודות שירות בלבד
מערכת ice | 
סופרמרקט (צילום pixabay)
עונש מגוחך של 6 חודשי עבודות שירות בלבד, ופיצויים בסך 7,500 שקלים נגזרו על תושב טייבה בן 46 ששלף את נשקו כלפי עובד בסופר בו הוא עובד וחנק אותו.
המקרה ארע לפני כשנתיים בישוב סמוך לטייבה, אז על רקע סכסוך ביניהם במסגרת עבודתם, איים המאבטח על עובד בן 18 כאשר דרך את נשקו, הצמיד לגרונו וחנק אותו. הצעיר נפצע. כל התקרית תועדה במצלמות האבטחה והסרטון שימש כבסיס לכתב האישום נגד המאבטח. המשטרה מיהרה למקום, עצרה את המאבטח והחרימה את נשקו. 
על פי N12, הוויכוח בין השניים ארע בעקבות שמועה שהעובד הצעיר התלונן על המאבטח בפני המנהלים. בעת שהעובד הצעיר שוחח עם סגן מנהל הסופרמרקט והמאבטח חלף במקום וסבר שמדברים עליו, דרך את נשקו, איים על הצעיר תוך שהוא דוחף וחונק אותו ואמר לו "אל תדבר הרבה".
סנגורו של הנאשם, עו"ד פאדי ראנסי, מסר בתגובה ל-N12: "אין מחלוקת שמדובר באירוע חריג בחומרתו, אך הנאשם עבר הליך שיקומי ייחודי והוכיח שהינו אדם נורמטיבי, שמעד בצורה חד פעמית. בית המשפט צדק כאשר בחן את הפרי וחלקיו ותכלית נטיעתו, קיבל את טענות ההגנה והטיל על הנאשם עונש שיקומי במקום מאסר מאחורי סורג ובריח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה