משפט

"מבצע משילות": המשטרה עצרה בעלי מתחמים בהם נמכרו מותגים מזויפים

במסגרת המבצע נתפסה סחורה בשווי 590,000 ונמצאו חיות בר שהחזקתם אסורה. במקביל, משטרת התנועה חילקה עשרות דוחות באזור כביש 55 והורידה כלי רכב מהכביש. נמשיך לפעול בשיתוף פעולה עם גורמי אכיפה על מנת למגר את התופעה"
מערכת ice |  1
סחורה מזויפת בתחנת אריאל (צילום דוברות משטרת ישראל)
אתמול (שני) עצרה המשטרה מספר חשודים באזור הגדה המערבית בחשד לכך שמכרו פרטי לבוש עם מיתוג מזויף והחזיקו בעלי חיים אסורים. בהודעה שפרסמה דוברות המשטרה היום כתבה כי במהלך המבצע נחשפו במתחמי המכירה בכפר הפלסטיני פונדוק מוצרים מזויפים בשווי של 590,000 שקל. 

שעוני היוקרה המזויפים שנמצאו. קרדיט צילום: דוברות משטרת ישראל
תחנת אריאל ממרחב שומרון ניצחה על המבצע, שכונה "מבצע משילות" יחד עם משטרת התנועה, שוטרי מג"ב, מנהלת התיאום והקישור ויחד עם רשו הטבע והגנים וכן הפדרציה לקניין רוחני. המשטרה פשטה על מספר מתחמים באזור המסחרי ותפסו והחרימו את הסחורה ואת בעלי החיים האסורים.
במסגרת האירוע נעצרו שלושה חשודים, בעלי המקומות, להמשך חקירה וטיפול. באותו זמן פעלה משטרת התנועה באזור כביש 55 הסמוך במבצע אכיפה של עבירות תנועה. דוברות המשטרה הודיעה כי במהלך המבצע ניתנו כ-50 דוחות תנועה, נפסל רישיונם של 10 נהגים ו-9 כלי רכב הושבתו לתקופה של 30 יום. ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לפעול בשיתוף פעולה עם גורמי אכיפה נוספים על מנת למגר את התופעה".

חיות הבר שנמצאו. קרדיט צילום: דוברות משטרת ישראל
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יופי...העיקר שבארץ הכל רגוע
    הרב קוקו 08/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מפחדים לעשות סדר בתוך ישראל
    סגור