משפט

חיפשו נשק לא חוקי בצפון ולא האמינו: זה מה שמצאה המשטרה

כוחות השיטור ומג"ב פשוט על בית במטרה לנסות לסכל אירועי ירי. אבל את זה הם לא ציפו לראות - עוף דורס נמצא קשור לכיסא בחוט. פקחים של רשות הטבע והגנים הוזעקו למקום והצילו את החיה. צפו בסרטון
מערכת ice |  2
עוף דורס שנמצא בחיפוש (צילום דוברות משטרת ישראל)
זה לא מה שהם ציפו למצוא שם. משטרת ישראל הודיעה היום (חמישי) על פעילות באזור הצפון. על-פי הודעה רשמית שפרסמה המשטרה, שוטרי המחוז הצפוני ולוחמי משמר הגבול פשטו על בית בניסיון למצוא נשק לא חוקי ומצאו בביתו של החשוד עוף דורס מסוג עקב איטי. העוף היה קשור לכיסא בחדר סגור. למקום הוזמן פקח של רשות הטבע והגנים ולקח את העוף הדורס להמשך טיפול. 
הפעילות המשטרתית התבצעה כחלק ממפקדה משימתית שהוקדמה בנצרת על מנת לסכל אירועי ירי. הכוחות נכנסו לבית במטרה למצוא נשק המשמש לפעילות עבריינית הפוגעת בתושבי העיר והאזור, אך במקום גילו את העוף במצב המסוכן. נגד האדם שהחזיק את העוף הדורס החלה חקירה. ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "משטרת ישראל תמשיך במאבקה כנגד עבריינים הפוגעים בערכי הטבע המוגנים, תוך שימוש בכוחות ובאמצעים במטרה להביאם לדין". צפו בסרטון מרגע תפיסת העוף הדורס. 
 
נמסר להמשך טיפול. חילוץ העוף הדורס. קרדיט צילום: דוברות משטרת ישראל 
כזכור, לפני מספר ימים תפסה המשטרה ולוחמי משמר הגבול חולייה של גנבים שגנבה מספר ציפורים באזור הערבה. המשטרה שחררה את הציפורים ואיחדה אותם עם בעליהם החוקיים. בעלת זוג ציפורים שיתפה כי מדובר בחיות מחמד המלוות אותה מאז שהייתה נערה עד עכשיו, בעודה בת 40.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עקב עיטי
    עפרה 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא עיטי... ךא איטי בכלל
    סגור
  • 1.
    ??
    מימי 07/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לשים וליקשור את בן אלף אחרי בריח בלי קשר לנשק
    סגור