משפט

סערת ענק בקרב על הדיוטי פרי: דרישה לעצירת המכרז

במוקד התביעה של בעלת החנויות Duty Free Americas השייכת למשפחת פאליק, עומד המכרז על הפעלת חנויות דיוטי פרי במסופי הגבול היבשתיים, האחד במסוף בגין בטאבה והשני במסוף נהר הירדן, אותו מכרז מלפני שלושה חודשים שגם משפחת פאליק מגישה בו הצעה ומתמודדת נגד ג'יימס ריצ'רדסון והיינמן הגרמנית אותה דורשת לפסול
מערכת ice |  1
דיוטי פרי (צילום משה שי פלאש 90)
מי ינצח בקרב על הדיוטי פרי בישראל? בעלת החנויות Duty Free Americas, משפחת פאליק, פנתה לבית המשפט בעתירה מינהלית נגד רשות שדות התעופה (רש"ת), כך על פי פרסום של כלכליסט וכן גם לרשות התחרות נגד היינמן הגרמנית וג'יימס ריצ'רדסון.
במוקד התביעה עומד המכרז על הפעלת חנויות דיוטי פרי במסופי הגבול היבשתיים, האחד במסוף בגין בטאבה והשני במסוף נהר הירדן, אותו מכרז מלפני שלושה חודשים שגם משפחת פאליק מגישה בו הצעה ומתמודדת.

בכלכליסט פורסם כי הדרישה של המשפחה המוכרת היא לפסול מהתמודדות את היינמן וג'יימס ריצ'רדסון, להוציא צו ארעי וצווי ביניים לעצירת הליכי המכרז, שמסתיים ב-14 באוגוסט, עד שתוכרע העתירה.
במשפחת פאליק הסבירו בעתירה: "פגמים קשים, לרבות אי־שקילת שיקולים רלבנטיים וחריגה קיצונית ממתחם הסבירות".  לאחרונה רש"ת ביטלה את הבקשה שלו לאחר שלדבריה אין מבחינתה לפחות מקום לנקוט צעדים כלשהם נגד החברות.
מרש"ת נמסר בתגובה לכתבת כלכליסט: "כשתתקבל העתירה נתייחס בהתאם". ברשות התחרות הוסיפו תגובה משלהם: "קיבלנו את העתירה ואנו לומדים אותה". מג'יימס ריצ'רדסון נמסר: "אין תגובה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ליטל
    עופרי 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצטערת מאד שאת עוזבת את רהוטה חכמה ומעניינת
    סגור