משפט

הסוף לפרשת ההיעלמות של מוישי קליינרמן? אלו החשדות של החוקרים

היחידה המרכזית במחוז ש"י מפרסמת את זהותו של החשוד במספר אירועי תקיפה מינית של צעירים בעיקר מהמגזר החרדי בירושלים ובמקומות נוספים בארץ. החשוד הוא סולומון אברמוב, תושב ירושלים בן 36. על רקע פרשת היעלמות הנער מוישי קליינרמן בן ה-17, אברמוב נחקר ביחידה המרכזית במשטרת מחוז ירושלים

מערכת ice | 
חקירה - אילוסטרציה (צילום shutterstock)

היחידה המרכזית במחוז ש"י מנהלת מזה זמן מה חקירה בחשד למספר אירועי תקיפה מינית של צעירים בעיקר מהמגזר החרדי בירושלים ובמקומות נוספים בארץ ע"י החשוד סולומון אברמוב, תושב ירושלים בן 36

כנגד החשוד שנעצר באנגליה, הוצא צו מעצר בינלאומי ואמש (רביעי) הוא הוסגר לישראל. היום האריך בית משפט השלום בירושלים את מעצרו של החשוד עד לתאריך 7.8.24, זאת לצורך הגשת כתב אישום כנגדו ע"י הפרקליטות בגין עבירות של מעשים מגונים בקטין ובגיר. 
בנוסף, התיר בית המשפט לפרסם את פרטיו ותמונתו של החשוד בתקשורת, לשם איתור קורבנות נוספים ככל שישנם. מטעם משטרת ישראל נמסר: "כל מי שנפגע ממעשיו של החשוד או שיש בידו מידע על צעירים נוספים שנפלו קורבן, מתבקש להתקשר למשטרת ישראל או למוקד 100".

(צילום: דוברות המשטרה)

על פי הדיווח שפורסם היום באתר "מאקו", לאחר שנעלם אי שם במרץ 2022, חוקרי היחידה המרכזית במשטרת מחוז ירושלים חשפו פרט מעניין בנוגע לפרשת היעדרותו של הנער מוישי קליינרמן בן ה-17. על פי ההודעה הרשמית שפרסמה היחידה המרכזית במשטרת מחוז ירושלים, קיים חשד שסולומון אברמוב, אשר הוסגר בשבוע שעבר מאנגליה לישראל, מעורב בפרשה המטלטלת. 
 



חוקרי היחידה המרכזית במשטרת מחוז ירושלים ציינו כי אברמוב חשוד ברצח הנער בן ה-17. עוד סבורים החוקרים, כי סולומון אברמוב נחשב לאחד האנשים האחרונים שהיו עם קליינרמן לפני היעלמותו המטרידה בשנת 2022. עוד נודע, כי החקירה העלתה חשד ממשי לחייו של מוישי קליינרמן בן ה-17, זאת לאחר שהחוקרים ציינו כי אותרו לכאורה כתמי דם של הנעדר. 

במהלך החקירה, החוקרים הודיעו לאברמוב כי אותרו לכאורה כתמי דם השייכים לנער בן ה-17 במכונית שלא שייכת לו. אברמוב מצידו הכחיש כל קשר לחשדות החוקרים.  כזכור, אתר "מאקו" פרסם כי אברמוב, תושב ירושלים בן 37, נחקר פעמיים לאחר שהגיע ארצה בנוגע להיעלמותו של קליינרמן. כאמור, אברמוב הכחיש כל קשר בנושא.  

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה