משפט

רביב דרוקר חוטף תביעת ענק: מי דורש ממנו 4 מיליון שקל?

עו"ד הילה יחזקאל, שהייתה זו שטענה בתחקיר של איילה חסון כי לכאורה הוטרדה מינית על ידי ראש לשכת עורכי הדין לשעבר אבי חימי, הגישה באמצעות עורך דינה אילן בומבך תביעת ענק בסך 4 מיליון שקלים נגד העיתונאי, ההפקה לתכנית וגם הערוץ המשדר בעקבות התחקיר שעלה בתכניתו
מערכת ice | 
רביב דרוקר (צילום freepik, shutterstock, ויקיפדיה- Ran Yehezkel)
בעקבות פרשת אבי חימי שפורסמה תחילה על ידי איילה חסון ואז הוצגה כתבה בתכנית 'המקור' שסותרת לכאורה את הטענות שיוחסו לחימי, תביעת ענק מוגשת היום (רביעי) נגד רביב דרוקר ותכניתו המקור ברשת 13.
עו"ד הילה יחזקאל, שהייתה זו שטענה בתחקיר של חסון כי לכאורה הוטרדה מינית על ידי ראש לשכת עורכי הדין לשעבר אבי חימי, הגישה באמצעות עורך דינה אילן בומבך תביעת ענק בסך 4 מיליון שקלים נגד העיתונאי, ההפקה לתכנית וגם הערוץ המשדר.

כל זאת מגיע בעקבות, הפרק ששודר כארבעה חודשים אחרי החשיפה של חסון, כאשר בכתבה ששידר דרוקר בתכניתו "המקור" ושם ראיין את חימי על הפרשה שהביאה להתפטרותו מראשות הלשכה.
על פי פרסום של גיל משעלי במאקו: "חימי, כך נטען בתחקיר המקורי, כתב מכתב המלצה לשפיטה לעו"ד יחזקאל שמולה התערטל באותה שיחה, ובעקבות הדיווחים בתקשורת הודיע על התפטרותו. חימי שבר שתיקה והתראיין בהרחבה לתוכניתו של דרוקר, שם שטח את גרסתו: בין היתר הציג התכתבויות וחומרים המעידים, לדבריו, כי מערכת היחסים שלו עם יחזקאל הייתה רומנטית, וטען כי תלונתה נגדו היא בגדר תלונת שווא".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה