משפט

הערוץ החדש בישראל ישלם לאחים לנשק? נתבע ב-100,000 שקל

בארגון את הקלטת הראיון המלא, הסרת הכתבה, פרסום הכחשה ו-100 אלף שקל פיצוי, מאחים לנשק נמסר בתגובה: "אין בהתנהלות של הערוץ החדש גרם של אתיקה עיתונאית, וצר לנו גם ברמה האנושית שבערוץ I24 בחרו לגדף ולהשמיץ, תוך שהם מציגים לנו מסגור אחר לחלוטין".

מערכת ice |  1
I24 NEWS (צילום מסך I24 NEWS)
רק עלה לאוויר וכבר מסתבך עם הארגון שעורר לא מעט סערות בחודשים האחרונות, אחים לנשק. מכתב התראה נשלח לערוץ I24, בו דורשים בארגון את הקלטת הראיון המלא, הסרת הכתבה, פרסום הכחשה ו-100 אלף שקל פיצוי
מתוך המכתב שנשלח באמצעות בא כוחה של העמותה, עו"ד עמית מור ממשרד נשיץ ברנדס אמיר: "הצגת הדברים שנאמרו על ידי מר קרמר בכתבה בכלל ובפרט בפרסום המסית והשקרי, נעשתה באופן פסול, מסולף, מגמתי ומכפיש, שכלל אינו משקף את דבריו, חוטא לנסיבות, להקשר ולתוכן שבהם הדברים נאמרו על ידי מר קרמר בראיון".

מאחים לנשק נמסר בתגובה: "אין בהתנהלות של הערוץ החדש גרם של אתיקה עיתונאית, וצר לנו גם ברמה האנושית שבערוץ I24 בחרו לגדף ולהשמיץ, תוך שהם מציגים לנו מסגור אחר לחלוטין".
עוד נמסר: "אחים לנשק פעלו ללא לאות ובאומץ רב לעצירת ההפיכה המשטרית שאיימה לשנות את דמותה של ישראל ולפרק את צבא העם. בשבעה באוקטובר התייצבו להגנת המדינה במילואים ובסיוע אזרחי, במקום בו הממשלה לא תפקדה. נמשיך לעמוד כחומה בצורה  על הגנת הדמוקרטיה הישראלית".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אהבתי ש"אחים לנשק" מדברים על אתיקה!!! (ל"ת)
    אקסיומורון 07/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור