משפט

נער נהרג בגלל אתגר בטיקטוק: תביעת ענק בדרך

הוריו של הילד טוענים כי רשתות השיווק והרשיס שיווקו צ'יפס חריף במיוחד שנועד לבחון את הסיבולת של האוכלים אותו. האריס נענה לקריאה, סבל מאירוע לבבי ומת. בחברה טוענים: לא שווק עבור אנשים מתחת לגיל 18, פעלנו להורדת המוצר
מערכת ice |  1
טיקטוק (צילום Unsplash, freepik, pixabay)
זאת לא הפעם הראשונה בה אתגר טיקטוק נגמר באסון. אתגר הצ'יפס האחד קרא למשתתפים לאכול את הצ'יפס החריף של חברת פאקי (חברת בת של הרשי) ולראות כמה זמן הם יכולים לשרוד בלי לשתות או לאכול לפני שהחריפות נהיית בלתי נסבלת. אחד מהמשתתפים באתגר היה האריס, נער מסצ'וסטס שבארצות הברית. תביעה חדשה של משפחתו טוענת - השתתפותו באתגר היא זו שגרמה למותו.
 
@gamlielbarberi הציפס הכי חריף בעולם // #onechipchallenge #צמרמורות #foryoupage ♬ צליל מקורי - GamlielBarberi

הוריו של האריס תובעים את הרשיס, את חברת וולגרינס (שבמרכוליה נמכר הצ'יפס) וגורמים נוספים. לדבריהם, האתגר ששווק ברשתות החברתיות יצר "סערה מושלמת" שהובילה למות בנם באירוע לבבי. במהלך מסיבת עיתונאים בה הכריזה המשפחה על הגשת התביעה נאמר גם כי להאריס אכן היה פגם קודם בלב, אך שעל-פי דעת מומחים הוא לא השפיע על סיבת מותו. 
החברה שייצרה את הצ'יפס, המבוססת בטקסס, טענה כי המוצר מסומן בצורה ברורה כמיועד אך ורק למבוגרים. עוד נכתב על האריזה כי הוא לא מיועד לאנשים עם בעיות לב או חוסר יכולת להתמודד עם חריפות. עוד נטען בתגובה לתביעה כי החברה פעלה על מנת להוריד את המוצר מהמדפים. למרות זאת, בתביעה נטען כי לילדים לא היה כל קושי לרכוש את המוצר, למרות האזהרות על האריזה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עושה רושם שהם מנסים לסחוט כסף . עם כל הצער , יש גבול לס (ל"ת)
    שלומית 07/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור