משפט

תביעת ענק נגד רשת קלאב הוטל: מי דורש 4.5 מיליון שקל?

התביעה, שהוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, מסתכמת בסכום מסחרר של כמעט 4.7 מיליון שקלים. במוקד הסכסוך עומדת טענתה של ברון כ.א. כי סיפקה שירותי כוח אדם נרחבים לקלאב הוטל, אך נותרה ללא תמורה
מערכת ice |  1
קלאב הוטל אילת (צילום יחצ קלאב הוטל אילת)
חברת ברון כ.א., ספקית שירותי כוח אדם מובילה, הגישה תביעה משפטית מרעישה נגד רשת המלונות קלאב הוטל ניהול. התביעה, שהוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, מסתכמת בסכום מסחרר של כמעט 4.7 מיליון שקלים. במוקד הסכסוך עומדת טענתה של ברון כ.א. כי סיפקה שירותי כוח אדם נרחבים לקלאב הוטל, אך נותרה ללא תמורה.
על פי כתב התביעה, שפורסם בפספורניוז, שהוגש באמצעות עורכי הדין דוד ויעל בכור, ברון כ.א. העמידה לרשות קלאב הוטל עובדים זרים, מסתננים ומבקשי מקלט בהתאם לדרישות הרשת. ההסכם בין הצדדים התבסס על שיטת "גב אל גב", כאשר התשלום אמור היה להיות מחושב לפי שעות העבודה ועלויות השכר וההעסקה של העובדים.

אחד הנושאים המרכזיים בתביעה נוגע לתשלומי חובה שונים שברון כ.א. נדרשה לשלם עבור העובדים שהציבה בקלאב הוטל. בין אלה נכללים היטל עובדים זרים, נקודות זיכוי, הפרשות פנסיוניות והפקדות לקרן השתלמות. לטענת התובעת, היא נשאה בעלויות אלה מבלי לקבל כל שיפוי או החזר מקלאב הוטל.
התביעה מפרטת את הסכומים הנדרשים: 1.9 מיליון שקלים עבור היטל עובדים זרים, כ-486 אלף שקלים להפרשות פנסיוניות וקרן השתלמות, וכ-1.86 מיליון שקלים עבור תשלומי מע"מ על השירותים שסופקו. ברון כ.א. מדגישה כי למרות פניות חוזרות ונשנות, קלאב הוטל טרם העבירה את התשלומים הנדרשים.
מקרה זה מדגיש את המורכבות והאתגרים בענף שירותי כוח האדם, במיוחד בתחום המלונאות. הוא מעלה שאלות חשובות לגבי אחריות מעסיקים, זכויות עובדים זרים, ותנאי העסקה בענף התיירות. התוצאה של תביעה זו עשויה להשפיע לא רק על הצדדים המעורבים, אלא גם על הפרקטיקות המקובלות בתעשיית המלונאות ושירותי כוח האדם בישראל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אשקלון
    אורלי 07/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מגיע לבעל המלון - הוא מצהיר שאנשים במלון בזמן שהם חזרו לבתיהם ממזמן
    סגור