תיירות

רשת קלאב הוטל במבצע חסר תקדים: מארחת מעל 4,000 מפונים

המצב במדינה במסגרת מלחמת "חרבות ברזל" הוביל את רשת מלונות קלאב הוטל, להתגייס במבצע תפעולי חסר תקדים, על מנת לארח מעל 4,000 מפונים מעוטף ישראל, קו העימות ומשפחות שיצאו להתרעננות בצורה עצמאית
מערכת ice | 
קלאב הוטל טבריה (צילום יחצ קלאב הוטל)
המצב במדינה במסגרת מלחמת "חרבות ברזל" שהגיעה היום (רביעי) ליומה ה-19 הוביל את רשת מלונות קלאב הוטל, להתגייס במבצע תפעולי חסר תקדים, על מנת לארח מעל 4,000 מפונים מעוטף ישראל, קו העימות ומשפחות שיצאו להתרעננות בצורה עצמאית.
האתגר מותח את יכולות הרשת עד הקצה ומעבר לו, בכוח אדם, המזון והתשתיות. בכל יום מוגשות מעל 7,500 ארוחות במסעדות המלונות ולצורך כך הגדילה את המערך התפעולי, עיבתה את כוח האדם, המזון והתשתיות תוך התגייסות מלאה של מאות עובדים קבועים וכאלו שנקראו ״למילואים״ לצורך תגבור.

זאת לצד המשאבים רבים בהם משקיעה קלאב הוטל על מנת לחבק, לטפל ולפנק את הילדים של המשפחות המפונות, על מנת להסיח את דעתם מהחוויה הקשה שעברו, זאת באמצעות אומנים רבים, הופעות, משחקים והפעלות.
התשתיות העצומות של קלאב הוטל מאפשרים את המבצע הלוגיסטי שנותן מענה למשפחות מכל ישראל, חלקן איבדו את ביתן.  התשתית של רשת קלאב הוטל הכוללת את קלאב הוטל אילת, קלאב הוטל טבריה וכפר הנופש קלאב אין אילת הכוללת 1,189 סוויטות או וילות.
לדברי רוני פיבקו, נשיא רשת "קלאב הוטל": "אנחנו החלטנו להתנתק מהדיבורים על משבר בענף התיירות, כי זה הזמן שלנו להתגייס ופעול למען עם ישראל ולהמשיך להעסיק ולפרנס את העובדים של הרשת.  אנחנו מארחים במלונות הרשת מעל ל-4,000 אורחים חלקם מפונים מאזורי העימות, אך חלקם משפחות שיצאו להתאווררות ביוזמתן, ברשת כ-1,280 סוויטות ווילות בנות 2/3 חדרים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה