משפט

היורש של נוכל הטינדר? רק בן 22 - וכבר חשוד בסחיטה באיומים

פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט כתב אישום נגד ארטור מלינציאן מאשקלון. החשד: במהלך התכתבות "תמימה" עם גבר, שלח תמונה ולאחריה איים כי יפרסם את פרטיו של הנסחט. כשנענה שאין ביכולתו של המתלונן לשלם את הסכום, הדרישה הכספית הוגדלה. במקביל לכתב האישום, הוגשה בקשת מעצר עד תום ההליכים
מערכת ice | 
טינדר אפליקציית היכרויות (צילום shutterstock)
פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד ארטור מלינציאן (22) מאשקלון, לאחר שסחט באיומים אדם שהכיר באפליקציית היכרויות. כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד שלומית מלקו מפרקליטות מחוז דרום, לפני כחודש החלו מלינציאן והמתלונן להתכתב באפליקציית היכרויות, שם החליפו מספרי טלפון.
לאחר מספר ימים של התכתבות, שלח המתלונן למלינציאן תמונה. מיד לאחר מכן, איים מלינציאן על המתלונן, בטענה כי הוא מכיר אותו ואת בני משפחתו, ודרש סכום כסף כדי שלא יפרסם את פרטיו. המתלונן, מפוחד מהאיומים, הסביר כי אין לו כסף. מלינציאן דרש ממנו לדאוג להשיג את הכסף, ובתגובה המתלונן הציע 200 שקל. מלינציאן דרש סכום גבוה יותר, אך בסופו של דבר התרצה וקיבל את הסכום המוצע.
עם זאת, מלינציאן המשיך לפנות למתלונן בדרישות כספיות נוספות, והמתלונן העביר לו מאות שקלים נוספים. בשלב מסוים, דרש מלינציאן מהמתלונן 5,000 שקל, וכשנענה שאין ביכולתו של המתלונן לשלם סכום זה, איים כי הסכום יוכפל, והדרישה הכספית אכן עלתה עד ל-7,000 שקל. בשלב זה המתלונן פנה למשטרה. במקביל להגשת כתב האישום, הוגשה בקשת מעצר עד תום ההליכים.
בהתאם להנחיית המשטרה פנה המתלונן אל מלינציאן ולהעמיד פנים כי יש בידו סכום כסף להעברה. אז קבעו השניים מקום להעברת הכספים. בהתאם למסוכם השאיר והמתלונן מעטפה עם כסף, כאשר באותו הזמן, שוטרים המתינו בקרבת מקום. לאחר שמלינציאן אסף את המעטפה, טען כי הכסף לא היה במקום ויצר קשר עם המתלונן. בסמוך לכך, השוטרים עצרו את מלינציאן.
למלינציאן יוחסו עבירות של סחיטה באיומים והחזקת סכין שלא כדין, לאחר שבמהלך מעצרו נמצאה על גופו סכין. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה