משפט

מזעזע: שני צעירים נעצרו בחשד לסחיטה באיומים באפליקציית הכרויות

משטרת ישראל חושפת שבמסגרת פעילות עוקץ מתוחכמת היא עצרה שני צערים מאשקלון, בחשד שסחטו באיומים מאות אלפי שקלים מקורבן תמים עמו התכתבו באפליקציית הכרויות. כל הפרטים
מערכת ice | 
מעצר-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
ראשיתה של חקירת המשטרה אתמול (רביעי), כאשר בתחנת המשטרה באשקלון התקבלה תלונה של תושב העיר בשנות ה-60, אשר התלונן שמזה מספר ימים הוא נסחט באיומים ע"י אדם, עמו התחיל להתכתב באפליקציית הכרויות "גריינדר", וכי אותו חשוד מאיים כי יחשוף בפני משפחתו את נטיותיו אלא אם יעביר לידיו מאות ואלפי שקלים. 
עוד דיווח הקורבן, כי כבר העביר פעמיים מאות שקלים לידיו של  החשוד, וכי החשוד דורש ממנו הפעם אלפי שקלים, לכן החליט לפנות למשטרה. שוטרי תחנת אשקלון שמיד נערכו לפעילות עוקץ, הצליחו לתאם עם החשוד נקודה בה יונח הכסף, בשעה שבלשי המשטרה פרוסים באזור על מנת לבצע מעצר מיד עם לקיחת הכסף.
להפתעת השוטרים, לנקודה בה הונח הכסף הגיעו 2 חשודים שפעלו יחד, ומיד עם איסוף הכסף והסתרתו במכנסיו של אחד מהם, ניתנה פקודת 'הפעל' והם נעצרו כאשר על אחד מהם אותרה סכין וכן הכסף שהוסלק. שני החשודים בשנות ה-20, נחקרו בחשד לעבירות סחיטה באיומים והחזקת סכין, והיום הם יובאו בפני בימ"ש השלום בבקשה להאריך את מעצרם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה