משפט

דרמה בנתב"ג: השוטרים עצרו חשוד בירי בתוך המטוס | צפו בתיעוד

דקות לפני שהמטוס המריא ליעד הנחשק, השוטרים הגיחו ועצרו חשוד בתוך המטוס. זאת בשל החשד כי הוא מעורב באירוע ירי שהתרחש מספר ימים קודם לכן
מערכת ice | 
מעצר החשוד במטוס (צילום דוברות המשטרה)
אירוע ירי התרחש בתאריך 21/06/24, כשאר על פי הדיווח שהתקבל במשטרה ישנם נפגעים באירוע. למקום האירוע הוזנקו כוחות משטרה רבים, שהחלו בחקירת נסיבות המקרה תוך איסוף ממצאים מהזירה.
במשטרה הגיבו לאירוע במהירות ועצרו שני חשודים במערבות באירוע, כאשר החשוד הנוסף מנסה על פי החשד להימלט מהארץ. בפעילות משותפת, נעצר החשוד על ידי שוטרי הסיור בנתב"ג, כאשר הוא נמצא במטוס דקות לפני ההמראה לדובאי, כפי שנראה בתיעוד. 
 
צילום: דוברות המשטרה
בהתאם לבקשת המשטרה, מעצרם של שלושת החשודים, כולם תושבי כעביה, הוארך בבית המשפט השלום בנצרת וזאת עד לתאריך 24/06/24. אירוע הירי הזה מצטרף לשורת אירועים ארוכה שבמעורבות ירי ופצועים, בחברה הערבית. על אף שרבות דובר על הפשיעה הגואה במגזר, ועל אף המאמצים של משטרת ישראל להגביר את האכיפה, נראה כי המגמה ממשיכה ומיגור התופעה הופך קשה יותר עבור כוחות הביטחון.
ממשטרת ישראל נמסר: "שוטרי מחוז צפון מקיימים פעילות ענפה במאבק בפשיעה האלימה לאורך כל ימות השנה בצורה בלתי מתפשרת במטרה להביא למיצוי הדין עם מחוללי הפשיעה ולשמור על ביטחון התושבים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה