רכב

דרמה ברכבת הקלה: מדוע המאבטחים נעצרו על ידי המשטרה?

דרמה גדולה התרחשה בתחנת הרכבת הקלה שבבני ברק, זאת לאחר ששלושה מאבטחים שהבחינו באדם עם נשק, ביקשו ממנו לעצור ולהזדהות באמצעות רישיון, אך האחרון סירב. עימות התפתח במקום, כאשר שוטרים שהוזמנו למקום גילו כי מדובר בשוטר ועצרו את המאבטחים
מערכת ice |  5
אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, shutterstock)
דרמה גדולה התרחשה בתחנת הרכבת הקלה שבבני ברק, זאת לאחר ששלושה מאבטחים שהבחינו באדם עם נשק, ביקשו ממנו לעצור ולהזדהות באמצעות רישיון, אך האחרון סירב. 
לאחר שזה סירב כאמור והתווכח עמם במשך מספר דקות, החליטו שלושת המאבטחים להזמין משטרה למקום, אלא שאז החלה הדרמה הגדולה באמת. מתברר שאותו אדם בכלל היה שוטר בעצמו, ויתרה מכך, בהמשך הגיעו שוטרים לתחנה שעצרו בעצמם את שלושת המאבטחים, אחרי שהשוטר טען כי הם התנהגו באלימות. כך על פי דיווח ב-N12.
האירוע התרחש בסוף השבוע האחרון, כאשר בתחילת השבוע המשטרה אף דרשה להאריך את מעצרם של השלושה, בטענה כי הם עלולים לשבש את החקירה. בית המשפט השלום בתל אביב דחה את טענות המשטרה ושחרר את שלושת המאבטחים.
ממשטרת ישראל נמסר ל-N12: "עם קבלת הדיווח, שוטרים הגיעו למקום ולאחר בירור הפרטים עצרו את שלושת המאבטחים לחקירה שבסיומה נכלאו ולמחרת הובאו לדיון בבימ"ש. בניגוד לנטען, השוטר אכן הזדהה בהצגת תעודת המינוי אך המאבטחים לא הסתפקו וביקשו תעודת רישיון נשק, שאינה מנופקת לאנשי משטרה וכי תעודת המינוי המשטרתית היא התעודה הבלעדית לאנשי משטרה".
"כפי שניתן לראות בתיעוד, המאבטחים לא פעלו בצורה סבירה המצופה מהם כמאבטחים ונותני שירות, אלא בצורה קיצונית שאיננה לגיטימית. המאבטחים תקפו את השוטר באופן ברוטלי עד מצב שנזקק לטיפול רפואי. החקירה עודנה מתנהלת במטרה להגיע לחקר האמת".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    רוח בן גביר (ל"ת)
    עןפר 06/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    האם המאבטחים בני דודים? (ל"ת)
    יוסף 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    איחלתי הצלחה לשני הצדדים (ל"ת)
    ליאורי 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    בושה למשטרה במקום לתת להם צל"ש עוצרים אותם
    2023 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 2
    גם שוטר שלא בתפקיד ומסתבב אם נשק צריך להציג רבין או תעודת שוטר הוא לא מעל החוק
    סגור
  • 1.
    האלימות בלתי נסבלת - פושעים מאבטחים שוטרים ואזרחים (ל"ת)
    כולם אלימים 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור